Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Er det noen med erfaring fra Strawberrynet her? Leveringstider, toll osv?
Glynis Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Er det noen med erfaring fra Strawberrynet her? Leveringstider, toll osv? Søk. Halve Kvinneguiden har erfaringer.
Gjest DESDEMONA Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Søk. Halve Kvinneguiden har erfaringer. De har gode priser og leverer ganske kjapt tatt i betrakning at det er utenlandsk. Veldig god kundeservice og.Har kjøpt masse Clinique produkter derfra og er veldig fornøyd!
Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Jeg elsker strawberrynet. Leverer overalt, raskt og rimelig. Ender du opp med å bli 'tatt' i tollen, kan du maile dem så refunderer dem beløpet du måtte ut med. Hvor perfekt er ikke det?? Nå har jeg aldri handla parfyme der. Men alt det andre er jeg rimelig bekjent med...
TipsyTopsy Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 (endret) Relativ rask leveringstid. Slipper toll hvis du bestiller ting for under 200. SN refunderer vissnok tollbeløpet hvis pakken blir stoppet i tollen. Endret 21. september 2009 av TipsyTopsy
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Hvordan er regler på verdi på varen, dersom den merkes med gift?
Gjest Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Hjelper ikke. Tollvesenet er nazi på dette, og du ender opp med å betale for det så lenge verdien på "gaven" er over 200kroner. Er min erfaring i allefall.. Men så tror nå jeg også at tollvesenet har mitt navn på en svarteliste.
Jade Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Grensen på gave er vel på 1000NOK, om jeg ikke husker helt feil. Men tviler på at tollvesenet tror på at det er gave, når avsender er et firma og ikke en privatperson. Jeg fikk en gang en gave tilsendt fra utlandet. Gaven ble sendt direkte fra der vedkommende hadde kjøpt det fra. Både for å spare penger og tid. Jeg måtte betale moms og toll uansett... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå