Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #21 Skrevet 12. august 2003 Det har du sørget for selv. Stikker man hodet frem osv. så får man tåle det.... Samme argument dere har brukt mot Minne bestandig det, så lev med det. Hold deg unna denne tråden du nå, før du sørger for å få stengt denne også fordi den sporer av fra sitt opprinnelige tema.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #22 Skrevet 12. august 2003 Det har du sørget for selv. Stikker man hodet frem osv. så får man tåle det.... . Trur du ikke jeg tåler det La oss gå videre nå, og la de som har sluttet, få være i fred :D
Minette Skrevet 12. august 2003 Forfatter #23 Skrevet 12. august 2003 Ja la oss gå videre Hvordan hadde det vært å fulgt sitt eget eksempel da?? Gå videre du, og la oss andre selv få bestemme hva vi vil! Plager ikke å kverulere her inne altså, men kjenner jeg blir rimelig irritert! Denne tråden var IKKE ment til dere som har gjort det rimelig klart hundre ganger alt det negative dere syns om Minnie. Som skrevet tidligere, lag deres egen "anti" tråd i så fall.
aline Skrevet 12. august 2003 #24 Skrevet 12. august 2003 har ikke funnet en støtte tråd til Minnie som ikke er blitt hetset nord og ned og dermed stengt jeg, men det kan være fordi jeg ikke har lett etter det. Men for å følge tråden: Jeg har hatt mine disputter med Minnie, og vi er to skrekkelig ulike mennesker, men jeg synes faktisk det er litt rart når hun ikke er her! Hun kan være arrogant som få og kritisere som bare rakkern, og jeg tar ikke fem flate øre for å slenge tilbake dersom noe provoserer meg. Og mang en gang har jeg vel tenkt "faans skit..." spesielt før i tiden. Men jeg synes nå allikevel at det er litt rart at ho er borte jeg da. Om damen er oppdiktet eller ikke, om situasjonen er sann eller ei, har jeg mine små men uinteressante tanker om. Tanken på at det faktisk KAN være sant, alt eller noe, gjør at jeg har respekt nok til ikke å trakasere en annens mulige sorg. Jeg mistet nylig min farfar, noe som jo er langt mer troverdig da alder og alt tilsier at det lett kan skje. Jeg gråt og gråt, og fikk som Minnie ut noe av sorgen min her inne. Dersom hun skulle komme innom så er det jo litt ok at èn tråd får være for støtte også, uten å stenges pga mobbing.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #25 Skrevet 12. august 2003 Trur du ikke jeg tåler det Spiller liten rolle for meg hva du tåler. La oss gå videre nå' date=' og la de som har sluttet, få være i fred :D[/quote'] Greit, men da har vi vel sett det siste fra deg når det gjelder tråder om Minne også da vel?
Malou Skrevet 12. august 2003 #26 Skrevet 12. august 2003 Minette, Vennligst underbygg dine påstander om at jeg har kommet med negativ om tale av Minnie her inne. Selv om jeg ikke nødvendigvis gidder å sørge over tapet av Minnie og trygle om at hun skal komme tilbake, betyr dette ikke nødvendigvis at jeg har vært en av de som har "jaktet" henne. Jeg synes selv at denne "jakten" har vært unødvendig, men det er langt mellom dette og å sørge over at en bruker har valgt å forlate forumet. Dette er internett ikke RL. Jennifer
punkyB Skrevet 12. august 2003 #27 Skrevet 12. august 2003 Jennifer - til å være tilsynelatende lite opptatt av Minnies opphav og exit fra KG så er du jo usedvanlig ofte å finne i tråder som omtaler henne. Litt opptatt av det allikevel??? :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #28 Skrevet 12. august 2003 Og det er sikkert noen som vil formidle noen ord til Minnie, men det er ikke lett når hun er deaktivert fra forumet. Hun kan da komme innom som gjest. Foørvrig var det hun som valgte å gå, det var hun som valgt å legge opp til konfrontasjon midt i en sorgprosess. Dette sa terapeuten at var lite smart og at hun burde gå ut, hvilket jeg er enig i.
Malou Skrevet 12. august 2003 #29 Skrevet 12. august 2003 Jennifer - til å være tilsynelatende lite opptatt av Minnies opphav og exit fra KG så er du jo usedvanlig ofte å finne i tråder som omtaler henne. Litt opptatt av det allikevel??? :blunke: punkyB, Mest opptatt av at det virker som det er om å gjøre å ødelegge forumet om dagen, med tråder både for og mot Minnie. Det er ikke første gang... Jennifer PS. Takk for at du følger så godt med punkyB...
Minette Skrevet 12. august 2003 Forfatter #30 Skrevet 12. august 2003 Hvordan hadde det vært å fulgt sitt eget eksempel da?? Gå videre du, og la oss andre selv få bestemme hva vi vil! Plager ikke å kverulere her inne altså, men kjenner jeg blir rimelig irritert! Denne tråden var IKKE ment til dere som har gjort det rimelig klart hundre ganger alt det negative dere syns om Minnie. Som skrevet tidligere, lag deres egen "anti" tråd i så fall. Når jeg skrev dette innlegget over her, da siterte jeg svaret Kreps ga til deg! Det var ikke ment til innlegget ditt, men til Kreps som og sa at vi skulle gå videre. Og det ser det ikke ut som Kreps selv gjør. Oppklart nå? Og igjen, det må jo være lov for noen å skrive innlegg om dette viss vi vil det, det er bare å la være å lese det for de som vil det.
Minette Skrevet 12. august 2003 Forfatter #31 Skrevet 12. august 2003 Mest opptatt av at det virker som det er om å gjøre å ødelegge forumet om dagen, med tråder både for og mot Minnie. Det er ikke første gang... Jennifer Det er ikke om å gjøre å ødelegge dette forumet for meg ihvertfall! Alt jeg ville var at Minnie skulle se, i tilfelle hun stikker innom, at det faktisk er noen som ikke vil være jævligst mulig mot henne. Og det ville ikke utartet seg her i denne tråden om de som alt har sagt både i den ene og den andre tråden ørten ganger, hvor mye de misliker Minnie, kunne latt denne være for de som ikke vil slenge med leppa. (Ikke for å si at du nødvendigvis har gjort det- bare for å unngå misforståelser igjen :blunke: )
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #32 Skrevet 12. august 2003 hva er det egentlig dere har gjort mot henne da kanskje hun er for nærtagen
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #33 Skrevet 12. august 2003 Herregud, send nå kjerringa en mail og slutt å plag oss andre.
Gjest Hege Skrevet 12. august 2003 #34 Skrevet 12. august 2003 Jeg lukker denne i stedet for å slette den. Så kan dere alle se hvorfor de andre ble slettet. Her har vi nok av eksempler. Kan vi ikke bli ferdige med dette nå?
Fremhevede innlegg