Minette Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Syns det er veldig trist at en av de mest fargerike personlighetene her inne nå har valgt å trekke seg ut av forumet. Jeg må bare si at jeg skjønner det etter den behandlingen hun har fått her inne de siste dagene. Ja vel, så er noen av dere usikre på om hun "eksisterer", men kunne dere ikke bare overse innleggene hennes da?? Og kan dere egentlig forsestille dere hvordan det er for henne nå, viss dere tror det bare er en liten mulighet for at det hun forteller er sant? Uansett, blir ikke forumet det samme etter at hun har meldt seg ut. Og det må da flere mene, i og med at hun har så mange visninger! Inkl. de som irriterer seg grønn over henne tenker jeg.. Nei, takk for hyggelig lesning Minnie! Og fra en matfanatiker til en annen, takk for gode oppskrifter! Oppfordrer de som syns Minnie skal komme tilbake å skrive det her
Minette Skrevet 12. august 2003 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2003 Nå har alle mine andre forsøk på å skrive denne støtten til Minnie blitt slettet, så nå håper jeg dette for stå! Kan ikke helt skjønne at det som er støtte blir slettet og det som er drittkasting fra enkelte for stå.. Og det er sikkert noen som vil formidle noen ord til Minnie, men det er ikke lett når hun er deaktivert fra forumet.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #3 Skrevet 12. august 2003 Slutt med disse sippe trådene til Minnie da.
Gjest Vega Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 Sippetråd? Andre har da også fått ha støttetråder når diverse brukere har meldt sin avgang fra forumet. Det må da være likt for alle. Synes ikke noen skal forlate forumet, jeg.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #5 Skrevet 12. august 2003 Sippetråd? Andre har da også fått ha støttetråder når diverse brukere har meldt sin avgang fra forumet. Det må da være likt for alle. Synes ikke noen skal forlate forumet, jeg. Men det har sikkert vært 20, siden hun slutter for et par timer siden! holder ikke det da?
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #6 Skrevet 12. august 2003 Sippetråd? Andre har da også fått ha støttetråder når diverse brukere har meldt sin avgang fra forumet. Det må da være likt for alle. Nei da Vega, det må du da skjønne at det ikke må være... kun for de som Kreps liker. Vi har skjønt nå Kreps hva du føler i saken, så du kan avslutte heksejakten nå og ta deg en pustepause.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #8 Skrevet 12. august 2003 Nei da Vega, det må du da skjønne at det ikke må være... kun for de som Kreps liker. Vi har skjønt nå Kreps hva du føler i saken, så du kan avslutte heksejakten nå og ta deg en pustepause. Der var du igjen ja.....
Gjest Malena Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 Helt enig med deg, Minette. Alle tåler kritikk - men den medfarten og hetsen Minnie fikk den siste tiden her gikk langt over streken. Det toppet seg igår når det kommer for en dag at folk vitterlig bruker såååå mye tid og energi på å "ta rotta" og "avsløre" andre brukere. Minnie kunne virke usympatisk og høy på pæra, men det gav ihvertfall noen skikkelige diskusjoner som jeg definitivt kommer til å savne.
Gjest Vega Skrevet 12. august 2003 #10 Skrevet 12. august 2003 Det har jeg ikke lagt merke til, Kreps - uten at jeg betviler det du sier. Kanskje de blir ødelagt av negative kommentarer. Her presiserte Minette noe i hovedinnlegget, hvem denne tråden var for. Det var derfor jeg reagerte. Har jo nettopp stått en tråd om å holde seg til saken under personlige meldinger. Jeg så hva som foregikk i går - bygde-udyret slo seg løs. Temmelig usmakelig. Men nok om det. Dette forumet er for alle som velger å være her. Det er også plass nok og rom til alle. Og det er bra vi er forskjellige. Ellers hadde verden vært et platt og kjedelig sted.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #11 Skrevet 12. august 2003 Dere må ikke glemme at Minnie selv har jaget et par stykker herfra!
Gjest Vega Skrevet 12. august 2003 #13 Skrevet 12. august 2003 Dere må ikke glemme at Minnie selv har jaget et par stykker herfra! Orker nesten ikke kommentere - men husker så tydelig at både jeg og en annen bruker (ikke nevnte) fikk skylda for å ha jaget den ene av dem. Før det ble endelig ble fred igjen. Min siste kommentar.
aline Skrevet 12. august 2003 #14 Skrevet 12. august 2003 Jeg kan da minnes flere som har fått ex antall "sympati"tråder etter sine såkalte bortjaginger fra forumet. Kreps, la andre få gjøre det samme du har gjort tidligere! Skrive sitt "savn" etter personer som blir borte!
Kreps Skrevet 12. august 2003 #15 Skrevet 12. august 2003 Jeg kan da minnes flere som har fått ex antall "sympati"tråder etter sine såkalte bortjaginger fra forumet. Kreps, la andre få gjøre det samme du har gjort tidligere! Skrive sitt "savn" etter personer som blir borte! Ja alle kan ha sin tråd, men det er jo sikkert laget 20 etter hun sluttet, holder det ikke med en da :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #16 Skrevet 12. august 2003 Du gjør deg til latter for alle og enhver slik du holder på Kreps. Hva med å bli litt mer konsekvent i tankegangen. Når du kan skrive sympatierklæringer må også andre få lov når de føler urett begått mot noen de liker, slik du har gjort og gjør det. Det har blitt startet mange sympatierklæringer tidligere også for andre uten at du har klagd av den grunn. Nå syns jeg du skal la disse trådene for Minne få stå uten at du ødelegger dem og sørger for å få dem stengt, vi skjønner at det er målet ditt.
Kreps Skrevet 12. august 2003 #17 Skrevet 12. august 2003 Synes dette har blitt til en, angrip Kreps tråd jeg.
Malou Skrevet 12. august 2003 #18 Skrevet 12. august 2003 Men hva er vitsen når disse trådene (for og i mot bla-bla-bla) bare blir slettet allikevel? Kan vi ikke bare gå videre? Som jeg har sagt før når andre brukere har valgt å forlate forumet så velger man selv om man vil være her eller ikke. Enkelt og greit! Get over it! Jennifer
Kreps Skrevet 12. august 2003 #19 Skrevet 12. august 2003 Men hva er vitsen når disse trådene (for og i mot bla-bla-bla) bare blir slettet allikevel? Kan vi ikke bare gå videre? Som jeg har sagt før når andre brukere har valgt å forlate forumet så velger man selv om man vil være her eller ikke. Enkelt og greit! Get over it! Jennifer Ja la oss gå videre
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #20 Skrevet 12. august 2003 Har ikke noe i mot deg personlig Kreps, men viss du irriterer deg så veldig over innnlegg til fordel for Minnie, kan du ikke overse dem?? Dette vare en støtte tråd! Så kan heller du lage en din egen "anti" tråd?
Anbefalte innlegg