Gå til innhold

Løpetid/parring nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en villkatt her som ikke er sterilisert. Nå har hun begynt med disse ropene sine, hvor det høres ut som hu sier " AUUU. AOUUU AAAAAOOOOUUUUUU " og hun holder på hele dagen..

Er dette "parringsrop"? Hun kan ikke gå ut, så er rimelig irriterende å høre på hele dagen..

Når gir det seg evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere akkurat har fått henne i hus kan det være sutring for at hun er ukomfortabel og vil "hjem". Jeg har hatt noen katter i krisehjem som har blitt funnet ute, og de har alle vandret hvileløst rundt i huset og ult den første uka, avbrutt av pauser der de gjemte seg under sofaen. Til slutt har de funnet ut at det var mye koseligere å holde kjeft og ligge i sofaen og få kos...

Men katter blir jo gjerne masete og høylytte når de har løpetid også, jeg er usikker på om de pleier å ha løpetid på denne tiden.

Skrevet
Hvis dere akkurat har fått henne i hus kan det være sutring for at hun er ukomfortabel og vil "hjem". Jeg har hatt noen katter i krisehjem som har blitt funnet ute, og de har alle vandret hvileløst rundt i huset og ult den første uka, avbrutt av pauser der de gjemte seg under sofaen. Til slutt har de funnet ut at det var mye koseligere å holde kjeft og ligge i sofaen og få kos...

Men katter blir jo gjerne masete og høylytte når de har løpetid også, jeg er usikker på om de pleier å ha løpetid på denne tiden.

Har hatt henne i 3 mnd nå, så det er ikke tilfellet. Hun hadde ikke et hjem, og har bare streifet i nabolaget og fått unger. Den ene kattungen hennes har blitt gitt bort, men det er et par uker siden så rart om hu reagerer nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...