Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal et forhold funke godt når jenta fortsatt er forelsket i gutten, og dypere enn noensinne, selv etter to år og gutten ikke er det lenger? Det var han som ble forelsket i meg først i begynneselen og jeg ble det etter hvert. Men han sluttet å være forelsket i meg rett etter at jeg skjønte at jeg var forelsket i han. Nå så er han 'bare' glad i meg. Det er selvfølgelig sårende for meg fordi jeg føler meg så forelsket, og innimellom føler jeg at jeg elsker han...noe jeg ikke tør å tenke på siden han ikke er der jeg er.... :tristbla: Jeg har prøvd å endre ting mellom oss for å gi han mer pusterom slik at han kan savne meg mer og kanskje forelsker seg igjen..men jeg må innrømme at jeg ikke har klart dette så bra...fordi jeg savner han så lett..Vi har det ellers godt og de eneste gangene vi krangler så er det om følelsene vår...

Det er så trist å tenke det..føler at tårene kommer hver gang jeg tenker på dette..jeg liker han så godt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Eh ...

Er du kjæreste med en som er glad i deg, men ikke forelsket? Forelskelse varer ikke evig. Den går som regel over i noe annet?

Eller har ikke han de følelsene han burde hatt lenger, og er sammen med deg av gammel vane?

Skrevet

Ja det er sant. I begynnelsen var han forelsket og kanskje ikke 'glad i meg' siden vi ikke var så godt kjent eller var så close enda. Og etter at forelskelsen gikk over så trodde jeg det skulle gå over til noe annet. 'Noe annet' var altså 'glad i meg'. Ikke elske.

Problemet er at han vet ikke selv om han er sammen med meg pga kjærlighet eller som du sier, av gammel vane/ansvarsfølelse...Vi var gode venner som turned into kjærester... Når jeg spør han om hva han ser meg mest som mellom bestevenn og kjæreste så blir han usikker...men så svarer han begge deler...og at kjæreste veier tyngre..men dette er vel normalt...

Jeg blir så tenkende og opphengt i alt dette fordi jeg har så sterke følelser for han...vil ikke væer slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...