Solskinnsbolla Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 Hei Jeg lurer på hvor vanlig det er å måtte justere på kjolen for at den skal sitte bra! Sydamen jeg var hos sa det var normalt å justere 2-3 cm, men jeg måtte justere 10 cm!-Måtte ta bort glidelåsen bak, sette inne ekstra stoff og hempeløsning. Dette koster meg 2050 kr!!! På en kjole som koster 12.000 fra før.... Er dette vanlig? Og kan jeg forvente noen pengeerstatning fra kjolebutikken?
-Englefjes- Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg måtte ta inn en del i livet, samt legge den opp en del, og betalte omtrent 1500, mener jeg. Jeg tror ikke du kan forvente noen form for erstatning av kjolebutikken; de bestiller i standard størrelser, så vidt jeg vet.
Gjest Smaragd Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 (endret) Hei Jeg lurer på hvor vanlig det er å måtte justere på kjolen for at den skal sitte bra! Sydamen jeg var hos sa det var normalt å justere 2-3 cm, men jeg måtte justere 10 cm!-Måtte ta bort glidelåsen bak, sette inne ekstra stoff og hempeløsning. Dette koster meg 2050 kr!!! På en kjole som koster 12.000 fra før.... Er dette vanlig? Og kan jeg forvente noen pengeerstatning fra kjolebutikken? Måtte de ta den ut 10 cm? Hadde du bestiilt kjolen der etter mål? og du har ikke gått opp i vekt siden det? Å sy inn/ut i en søm og å legge opp eller ned lengden er justering Sette i mer stoff, fjerne glidelås og sette i hemper - er å sy om kjolen! Om du har bestillt kjolen etter mål i den butikken - virker dette helt ute å kjøre i mine øyne! Endret 22. september 2009 av Smaragd
Gjest Elize Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjøpte en utleiekjole og jeg måtte ta inn ca.4-5cm. Og måtte også legge den opp en god del. Dette gjorde de gratis i brudesalongen De har en egen sydame der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå