Gjest Gjest_mortil2_* Skrevet 20. september 2009 #1 Skrevet 20. september 2009 har bestilt tur til puerto rico til jul, skal overraske mine barn med biletter og feire julen der nede )) så nå mens jeg har gått rundt her og fikset ting bak ryggen på de så er det vist nok en ting som viser seg å være vanskelig å finne.... " trillekoffert til barn !!" noen som vet om norske nettbutikker eller evt butikker som selger slikt ????????
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Det trenger du ikke å gå på nett for å kjøpe. Det finner du i en vanlig veskebutikk.
Gjest Gjest_mortil2_* Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 ja det vet jo jeg oxo.. men hadde håpet å ikke måtte betale så mye for de, skal ha 2 stk.. som ungene skal ha blader oppi og divs små ting... bare som kos..
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 De har mange søte små som ikke koster så mye på butikkene da. Ta deg en runde og se hva du finner.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 har bestilt tur til puerto rico til jul, skal overraske mine barn med biletter og feire julen der nede )) så nå mens jeg har gått rundt her og fikset ting bak ryggen på de så er det vist nok en ting som viser seg å være vanskelig å finne.... " trillekoffert til barn !!" noen som vet om norske nettbutikker eller evt butikker som selger slikt ???????? OT: Vet ikke hvor gamle barna er, men er du sikker på at de blir glade for å få en så voldsom overraskelse? Enkelte barn er veldig hekta på tradisjoner og høytider og ro og orden, så det kan jo være smart å lansere ideen litt gradvis. Men du kjenner barna dine best, så du vet nok hva du gjør Ang. koffertene, så er det typisk partivare, altså sånt som dukker opp i en butikk, blir utsolgt etter to uker, og tre uker etter det igjen har ingen av de ansatte noen gang hørt om at de har pleid å selge barnekofferter ... Du bør med andre ord være på utkikk og slå til når sjansen byr seg.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Trillekofferter har de hele tiden i en vanlig veskebutikk til et par hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå