Gå til innhold

Jeg skal gifte meg!

Anbefalte innlegg

Gjest kremtoppbruden
Skrevet (endret)

Min kommende elskede elskling fridde til meg på en vakker liten cafe i Paris i dag! Da jeg er av velstand og gode gener har vi råd til å ta en slik tur 7 ganger i året, og det gjør vi og. Men denne var uten tvil meget spesiell.

Momsebamsen min tredde på min finger, en 7 karats diamantring på min velpleide manikyrbelagte nette finger.

http://www.wedding53.com/wp-content/upload...edding-ring.jpg

Jeg er verdens lykkeligste og vakre eventyrprinsesse! I tillegg, fikk jeg 90 røde roser og han hadde også leid inn fiolinspiller og en fransk charmeur som sang meg en serenade. Senere dro vi hjem i vår suite i Versailles og elsket i speilsalen. han nøt mitt glatte brazillian waxede mimimus.

Nå sitter jeg på en eksklusiv cafe i paris sentrum. jeg har råd til å være her og bestille alt min generøseuxe person tillater meg å spise og drikke. jeg er ikke som dere som slurper svart kaffe på en luguber norsk cafe. Slikt gjør meg uggen inn i beinmargen. uff.

Noen andre som har det like fantastisk som meg? Jeg tror ikke det ;)

Innlegget er endret iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Jeg ser dere for meg... :romeo:

Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Fantastisk! :)

Hold oss oppdatert på planleggingen!

Skrevet

Du godeste..... Versailles!? Jeg eier Versailles, bare sjekk denne tråden her

Så De har tatt Dem til rette og grist til speilsalen?! Jeg er sjokkert! De, lille frøken, er intet mindre enn udannet! *fnys*

Mine tjenere klagde fælt da de så rotet De hadde stelt i stand, De burde virkelig skamme Dem!

Og De inntar virkelig mat og drikke på en kafé i fellesskap med andre gjester? Jeg er sjokkert. Om jeg føler for å ta en kopp eksklusiv kaffe, kjøper jeg hele etablissementet for å få matro.

Gidameg, man kan da ikke spise i fred når det sitter udannede, vanlige mennesker i samme lokale! Nei, fy! Senest i går ville min mann og jeg kose oss med en enkel piknik i Frognerparken. Men tror De ikke hele parken var full av *grøss* småbarnsforeldre som gikk tur med barna?!

Nei, fy!

Vi kjøpte derfor hele parken så vi kunne i fred og ro spise vårt enkle måltid som ble tilberedt på stedet av vår tjenerstab.

Og bare så det er sagt, så er min diamantring myye større enn Deres!

*nesa i sky*

Når det gjelder griseriet De og Deres mann stelte i stand i speilsalen, vil De høre fra min advokat!

Gjest Gjest_Brura_*
Skrevet

Kostelig! Me like BIG diamond-ring!

:popcorn:

Skrevet

Var ikke 7 ganger i året meget beskjedent? Strekker ikke lommeboken helt til for Dere?

Nei gid, vi tar oss råd hvertfall en gang hver weekend, om ikke til Paris så til en annen annerkjent storby. Ja, man må jo få brukt opp disse rentene.

:fnise:

Skrevet
Og bare så det er sagt, så er min diamantring myye større enn Deres!

*nesa i sky*

sjalu!!!! jeg vil åsså ha en sånn!

Skrevet

Hvis det ikke er en tulletråd, vil jeg gratulere deg!! Håper du blir lykkelig!!

Gjest Melchizedek
Skrevet

Jeg kondolerer og ønkser deg lykke til i fengselet

Skrevet

Stilig! Blir det dokurvbryllup eller naturelle?

Skrevet

Det må jo være dokurver og monogrammer, selvfølgelig. Det er jo det minste jeg ville vente av et begivenhet av et sånt kaliber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...