Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg er voksen, men kroppen er liten og nett. Ønsker meg så inderlig brunt og andre jordfarger i bukser, skjørt, overdeler mm. Her hvor jeg bor får jeg ikke tak i det. (Ikke i år heller) Er det noen her som bor i Oslo og vet om det er mulig å få det hos Zara? Det prisnivået passer lommeboken min. Eller andre foretninger i Oslo som er lett å finne. Bor to timer unna, så det er litt langt og dyrt å reise inn for en bomtur. Håper noen kan hjelpe!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #2 Skrevet 20. september 2009 Nå skal jeg ikke si det for sikkert da jeg ikke kan fordra brunt og jordfarger og ikke ser etter det når jeg er i klesbutikker, men har vært en del på Zara i det siste og det meste er grått, sort, mørkeblått, mørkelilla og hvitt, tror jeg?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 Noa Noa pleier å ha mye i naturlige toner, men vet ikke hvordan det er med brunt akkurat nå.
Gjest TS Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 Må styre helt unna sort, mørk blå og grå som hovedfarger. Det jeg trenger aller mest og har ønsket meg noen år er klær til å gå bort i når det ikke er bukser. Noen flere tips? Takk til dere to!
aline Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg er glad i, og bruker, endel brunt. Synes jeg ser brune klær i stort sett alle butikker jeg? Ville gått innom butikker som Zara, Noa Noa (som er dyrere dog), Mango (veldig glad i mango selv, og de ligger ok på pris), i tillegg har du en butikk som ligger helt nederst på Karl Johan, husker ikke navnet, men når du går nedover karl johan, helt nederste kvartalet, på venstre side, finner du en klesbutikk med mye fint. Når du først er der, ville jeg tatt turen på Byporten, både Lene V, ett par av butikkene som ligger på Lene V-siden (langsiden), er rimelig sikker på at du finner brune klær flere stder. om du finner brune klær du LIKER, er forsåvidt ikke lett å si, da vi ikke aner smaken din.
Gjest TS Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Jeg er vel nærmest foreldregenerasjonen for dere. Ikke sånn veldig treig da ellers så hadde jeg vel ikke spurt dere. Jeg vil ha klær som dere hadde ønsket at deres mamma hadde brukt. Bruker 34-36-38 i underdeler, men må ha medium eller 38 i overdeler, pga bysten. Det er mest variasjon i underdeler pga at fabrikkene merker klær så forskjellig. 28 tommer er som regel passe i bukser. Er bare 160 høy. Hjelper dette dere da? Er veldig takknemlig for at dere er så hjelpsomme.
aline Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Vel, jeg ville vel neppe sendt min mor på Zara, så siden du selv foreslår dette, tror jeg ikke jeg vil sammenligne deg med min mor. Fremdeles mener jeg (som 35 år med mor på over 60) at Zara, Mango, to av butikkene inne på Byporten (det ligger to klesbutikker nesten midt på langsiden, husker ikke navn, men de blir på samme side som LeneV gå langs langsiden, forbi en skobutikk. rett etter skobutikke ligger en butikk som har mye fint, og også voksnere en ungdom, men likevel mye ungdommelig, neste butikk ved siden av der, er en Risøe butikk, men ikke Peder Risøe, denne har også mye fint. Noa Noa er også greit for foreldregenerasjonen, men er dyrere en Zara (som egentlig er en billigkjede, i spania hvor den kommer fra, settes den i samme prisklasse som H&M) og Mango.
Eliza Doalot Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Jeg tror butikken Aline nevner på Byporten heter Fransa. Og når du først er der ville jeg gått tvers over gangen til MEXX. De pleier å ha litt utvalg i forskjellige jordfarger, men er vel litt dyrere enn Zara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå