twang Skrevet 19. september 2009 #1 Del Skrevet 19. september 2009 F.eks. for meg er den perfekte jenten dette. Hvordan er drømme gutten for deg? 1 humor 2 holdning (anstendig, ikke en vulgær jente) 3 interesser 4 passe smart 5 utseende 6 kropp 7 medmenneskelig 8 film og musikk smak som er tilnærmet min egen. 9 God trenings kompis 10 hyggelige foreldre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #2 Del Skrevet 19. september 2009 Du glemte penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blush Skrevet 19. september 2009 #3 Del Skrevet 19. september 2009 Drømmemannen har 1. Magisk tiltrekningskraft 2. Samme verdisyn som meg 3. Familie som topp-prioritet 4. Intelligens 5. Interesse for å diskutere alt mellom himmel og jord 6. EMPATI 7. Ambisjoner og egne meninger 8. Interesse for kropp og helse (og en bra kropp ja...) 9. et moderne syn på likestilling i heimen 10. Egen jobb Skriver ikke noe om utseende jeg, det er ikke viktig i den forstand at han ikke trenger å ha et typisk flott utseende som "alle" liker, eller at han må se ut på en spesiell måte for at jeg skal synes han er bra. Men tiltrekning er selvfølgelig essensielt, og man kan vel si at utseende er en del av om jeg blir tiltrukket eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Del Skrevet 19. september 2009 1. Makt. 2. Penger. 3. Trent kropp 4. Blå grønne øyne. 5. Sosialt sterk. 6. God i sengen. 7. Ha hår på hodet. 8. Over gj utstyrt. 9. Lyst eller mørkeblondt hår. 10.Kalle meg pusen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 22. september 2009 #5 Del Skrevet 22. september 2009 1. Selvtillitt 2. Pene øyne 3. Hår på hodet 4. Røykfri 5. Kjekk 6. Trent 7. Humor 8. God på kommunikasjon 9. Kjærlig 10. God i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. september 2009 #6 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hvorfor min kjære er drømmemannen: 1. Likt verdisyn 2. Elsker meg for den jeg er 3. Snill og kjærlig 4. Romantisk og følsom 5. Intelligent 6. Empatisk 7. Engasjert i mye av det samme som meg (f. eks samfunnsspørsmål, politikk m.m) 8. God humor 9. Ærlig 10. Sjarmerende Mvh Yvonne Endret 22. september 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. september 2009 #7 Del Skrevet 23. september 2009 F.eks. for meg er den perfekte jenten dette. Hvordan er drømme gutten for deg? 1 humor og åpenhet 2 jobb (type) 3 utseende og kropp 4 holdninger og verdier (barn, familie, par, tillit, troskap, alkohol, trening, sunnhet, etc.) 5 interesser 6 film og musikk smak som er tilnærmet min egen. 7 fin tur- og reisevenn 8 En sunn og meget oppegående vennekrets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2009 #8 Del Skrevet 24. september 2009 min drømmemann : 1) Trygg på seg selv 2) Har hagle og jakthund og bruker aktivt !!! 3) Tar vare på sin egen helse 4) er sosial og utadvendt 5) har samme type bakgrunn som meg 6) kan leve et liv uten barn 7) liker eventyr og reiser 8) setter pris på et aktivt sexliv 9) er ikke for konservativ og streng 10) er positiv og har humor treffer jeg denne mannen og han i tillegg er blond og over 1.90 er iallefall jeg solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 24. september 2009 #9 Del Skrevet 24. september 2009 1. Humor/ Positiv 2. Sexy/ glad i sex. 3. Kjemi, x-faktor. 4. Samtalepartner 5. Spontan 6. Kjærlig, empatisk. 7. Eventyrlysten 8. Selvstendig 9. Romantisk. 10. Sosial og utadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 24. september 2009 #10 Del Skrevet 24. september 2009 1. Elsker sex. 2. Positiv og masse humor. 3. Elsker sex. 4. Utfordrer meg. 5. Tar vare på seg selv. 6. Respekterer meg og tar hensyn. 7. Liker å prøve nye ting. 8. Sporty. 9. Glad i øl. 10. Utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 24. september 2009 #11 Del Skrevet 24. september 2009 1: Humor 2: Lik moral og verdisyn 3: Sosial 4: Kjærlig 5: Empatisk 6: Spontan, men likevel med oversikt 7: God kjemi med min familie og mine venner 8: Åpen og ærlig 9: Like drømmer og ambisjoner 10: Glad i dyr og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaO Skrevet 26. september 2009 #12 Del Skrevet 26. september 2009 Overraskende at så mange glemmer ærlighet, eventuelt ikke bryr seg. Det utgjør flere av mine første punkter! Kjemi er så selvfølgelig at jeg ikke gidder ta det med, med resten er: han må få meg til å le, være snill uten å være dumsnill/tøffel, komme godt overens med barnet mitt (og jeg med hans, om han har), det er viktig at han setter pris på et aktivt sexliv, og så setter jeg stro pris på å bli utfordret intellektuelt. Bortsett fra alt over, er det avgjørende at han er ute etter et forhold som skal vare "evig". Jeg er ikke interessert i å starte på nytt flere ganger, med tanke på at jeg har barn. Ny stefar hvert år er ikke noe å trakte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #13 Del Skrevet 29. september 2009 Perfekt jente: 1. Opplyst med god logikk og innsikt i hvordan verden henger sammen 2. Setter pris på diskusjoner 3. Forstår alle typer humor 4. Søt 5. Anti-babe 6. Slank, men ikke treningsnarko 7. Foretrekker god underholdning og hjemmekos fremfor helgefylla 8. Har få venninner 9. Nerdete og upopulær 10. Ikke bortskjemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 29. september 2009 #14 Del Skrevet 29. september 2009 Perfekt jente: 1. Opplyst med god logikk og innsikt i hvordan verden henger sammen 2. Setter pris på diskusjoner 3. Forstår alle typer humor 4. Søt 5. Anti-babe 6. Slank, men ikke treningsnarko 7. Foretrekker god underholdning og hjemmekos fremfor helgefylla 8. Har få venninner 9. Nerdete og upopulær 10. Ikke bortskjemt Du beskriver meg her, utenom at jeg ikke ville sagt jeg er så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #15 Del Skrevet 29. september 2009 Du beskriver meg her, utenom at jeg ikke ville sagt jeg er så søt. Vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2009 #16 Del Skrevet 29. september 2009 Vil du gifte deg med meg? Bortsett fra at jeg ikke er nerdete og upopulær og at jeg har noen venninner, kunne det godt være meg du beskrev. Kanskje du heller skal ta meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 29. september 2009 #17 Del Skrevet 29. september 2009 Vil du gifte deg med meg? Å, jeg vet nå ikke helt jeg... internett-ekteskap klokka tre på natta? Du har jo tydeligvis fått et tilbud fra gjesta over her, da. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. september 2009 #18 Del Skrevet 29. september 2009 Det at en mann er trofast eller tillitsfull, det er liksom ikke så viktig for dagens kvinner. Neida, - da er det mye viktigere at han får henne til å le, - er en sjarmør og når sine mål. En som skjønner humoren hennes og er smart og utadvendt. Forøvrig interessant å merke seg at ingen av kvinnene vil ha en mann som er forelsket i henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. september 2009 #19 Del Skrevet 29. september 2009 Det at en mann er trofast eller tillitsfull, det er liksom ikke så viktig for dagens kvinner. Neida, - da er det mye viktigere at han får henne til å le, - er en sjarmør og når sine mål. En som skjønner humoren hennes og er smart og utadvendt. Forøvrig interessant å merke seg at ingen av kvinnene vil ha en mann som er forelsket i henne... Selvsagt er det viktig, men for min del er det en selvfølge. Kunne aldri vært sammen med en jeg ikke kunne stole på, som var trofast og tillitsfull. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 29. september 2009 #20 Del Skrevet 29. september 2009 Det at en mann er trofast eller tillitsfull, det er liksom ikke så viktig for dagens kvinner. Neida, - da er det mye viktigere at han får henne til å le, - er en sjarmør og når sine mål. En som skjønner humoren hennes og er smart og utadvendt. Forøvrig interessant å merke seg at ingen av kvinnene vil ha en mann som er forelsket i henne... Som Yvonne sier, det er så opplagt at man ikke trenger å si at man vil ha en trofast mann. Sånn som ingen har sagt at de vil ha en mann som ikke slår, det er også opplagt. Min liste er uansett noe sånt som: -snill -morsom -smart -ærlig -omsorgsfull -kunne lage mat -opptatt av verden rundt seg -opptatt av meg -tiltrekkende -kunne montere flatpakkede møbler, uten at det ender i katastrofe (handyman) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå