Gå til innhold

Elsker og hater samboeren min like intenst.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ella_*
Skrevet

Burde jeg bare slå opp da?

Han og alt som følger med ham er jævli irriterende og slitsomt, samtidig som jeg elsker ham høyt kan jeg hate ham som pesten på noen dager.

Som nå kunne jeg dumpet ham lett uten å ha felt en tåre. Han har gjort mye dritt, men mye fint og.

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg faktisk følte reelt hat hadde jeg uten tvil gått videre på egenhånd.

Endret av Iah
Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddet å være sammen med en som jeg hater..

Skrevet

Sikker på at du er helt ålreit å ha og gjøre med selv da? Du virker ikke helt stabil...

Skrevet
Sikker på at du er helt ålreit å ha og gjøre med selv da? Du virker ikke helt stabil...

Enig med du.

Kanskje du burde ta en titt på deg selv?

Gjest elinrenate
Skrevet

det er kort vei mellom love and hate vettu.

men jeg tror nok ikke dere to er ment to be.. For hvis du sitter der å tenker at det egentlig er helt likegyldig for deg om dere to er sammen eller ikke.. da er det virkelig ingen grunn til å prøve.

Jeg tenker sånn av og til, hvis vi har hatt en skikkelig lidenskapelig krangel (noe de fleste av våre krangler er), men når jeg tenker på å aldri holde rundt han igjen, å aldri ligge i samme seng igjen, begynner jeg alltid å tenke på alle de gode tingene. Som at han ikke vil la meg gå tur alene med hunden selv om vi er på hytta, å ingenting kriminelt har skjedd her på en manns alder, eller hvor sinnsykt søt han er når han drikker sjokomelk å har for stort glass å for liten skje, å ser ut som en liten gutt.. (å det til tross for at han er 15 år eldre enn meg). Å da er det langt ifra likegyldig, det betyr faktisk nesten Alt at han er min, å at jeg har armene hans rundt meg.

Skrevet
Som nå kunne jeg dumpet ham lett uten å ha felt en tåre.

---->

Ja.

Skrevet

Man må vel tåle noen opp- og nedturer mener nå jeg da. Kan da ikke bare gå med en gang ikke alt er som det skal.

Skrevet

Han og alt som følger med ham er jævli irriterende og slitsomt, samtidig som jeg elsker ham høyt kan jeg hate ham som pesten på noen dager.

Som nå kunne jeg dumpet ham lett uten å ha felt en tåre. Han har gjort mye dritt, men mye fint og.

Hva hadde du gjort?

Spørsmålet blir meningsløst uten eksempler på hvordan han er god, og hva han gjør som er dritt.

Jeg kan ikke vite hva som får deg til å hate intenst. Det er forskjell på om han voldtar deg av og til, eller tar monopol på fjernkontrollen for å se fotball når du vil se en dokumentar.

Skrevet

Hva hadde du gjort?

Har lest alle svarene her,blir litt overrasket over hvor enkelt alle tenker over tema.

Kjerlighet og hat er de samme følelsene

de er ikke motpoller av hverander.

Motpolen til kjærlighet og er hat er likegyldighet.

Meneskets følelsesliv er komplekst.

Skrevet
Har lest alle svarene her,blir litt overrasket over hvor enkelt alle tenker over tema.

Kjerlighet og hat er de samme følelsene

de er ikke motpoller av hverander.

Motpolen til kjærlighet og er hat er likegyldighet.

Meneskets følelsesliv er komplekst.

Jadajada, vi vet alt der der.. vi vet og at man skal ikke haaaaaaaate kjæresten sin. Enkelt å greit

Skrevet

Jeg dumpan. Han grein-ikke jeg. Men er lei meg, men ja, jeg dumpan. Godt.

Skrevet
Jeg dumpan. Han grein-ikke jeg. Men er lei meg, men ja, jeg dumpan. Godt.

Så lenge du har det godt, så er det jo et bra tegn? :)

Skrevet
Jadajada, vi vet alt der der.. vi vet og at man skal ikke haaaaaaaate kjæresten sin. Enkelt å greit

Det er meg du sitere. Jeg må jo bare si at jeg er enig med deg da ;)

Skrevet
Det er meg du sitere. Jeg må jo bare si at jeg er enig med deg da ;)

Hehe, bra da :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...