Gå til innhold

Menn, ikke snakk med kvinner!

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men siden pppfordringen til Kvinnen allerede er:

Ikke snakk med menn! De tolket det dithen at du vil hoppe til køys.

er det ikke noe problem.

Skrevet

Det var da voldsomt ... :sjokkert: Men jeg tviler paa at vi vil faa lignende regler her. De drar det ofte litt vel langt "over there" ...

Skrevet
Men siden pppfordringen til Kvinnen allerede er:

Ikke snakk med menn! De tolket det dithen at du vil hoppe til køys.

er det ikke noe problem.

:ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Skrevet
Og vi adopterer idiotien over en lav sko...

Gjoer vi naa det?

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Skrevet
I USA har enkelte univeristet lover og regler som gjør menn til potensielle voldtektsmenn bare de snakker med en kvinne på fest.

I Sverige finnes det feminister som mener det samme om Fredrik Skavland

http://www.kjendis.no/2009/09/18/kjendis/e...medier/8185267/

Det er fint å være mann i skandinavia... Det er nok ikke lenge før menn må ha med seg kontrakter kvinner må signere før vi går til sengs med dem.

Brutal_mann, hvor skrives det at Skavlan presenteres som en potensiell voldtektsmann?

Forskeren mener at han setter fokus på kvinnelige intervjuobjekters utseendemessige og seksuelle sider.

Tror du at en mannlig finansminister ville blitt spurt om utseendeforbedrende operasjoner på dagen for statsbudsjettframlegging? Det tror ikke jeg.

Selvfølgelig er det kvinnediskriminerende når det systematisk fokuseres på utseende og flørt overfor kvinner som har prestert noe på helt andre arenaer.

Det har ingenting med vold å gjøre, men å behandle kvinner som i posisjon til å behage menn, først og fremst. Det er en nedgradering av en politiker.

Skrevet
Ja, vi gjør det.

det blir verre og verre å være annerledes i dette landet. Konformitet begynner å bli regelen. Konformitet og overfladiskhet over en lav sko.

Samt at menn blir mer og mer sett på som brysomme og farlige. Nakenhet er farlig mens vold er helt greit...

Annerledes, som i...? Utfylling er på sin plass. Skjønner ikke helt hva du mener at folk skal finne seg i.

Menn er brysomme.

:nigo:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Skrevet
Da kvinner mangler medmennekslige evner så ser jeg ikke hvordan de kan oppgraderes til noe annet enn å behage menn. Det vil si, det er jo lite en kvinne kan behage en mann med. Alle vet at Norske kvinnre bestemmer alt når det kommer til sex og samliv. Norkse menn er ikke annet enn lydige slaver som gjør det hun forlanger, hvos ikke innføres sexnekt og annen straff. At en mann tør betrakte kvinner som et objekt for sex er forfriskende og et stort savn. Sex er ikke så stygt som kvinner vil ha det til. Å bli begjært er vel noe de færreste menn forunt å oppleve. Gled dere heller over enda en ting dere har monopol på.

Hvordan kan en forøvrig nedgradere en politiker? :klø:

Bekrefter at svaret er lest, men finner det ikke verdt å kommentere videre.

-gjest AT-

Skrevet

Det har ikke falt deg inn at det kanskje har blitt sånn, nettop pga. menns kvinnesyn? Og at kvinnene i Norge etterhvert ble temmelig lei av dette, samtidig som de ble mer og mer likestilt, noe som konluderte med at de sa "Veit du, jeg gidder faen meg ikke å finne meg i dette mer, menn trenger oss like mye som vi trenger dem!".

Skrevet
Det er jeg veldig klar over. Menn i Norge i dag er mer et nødvendig onde enn noe som kvinner reelt sett ønsker skal være en del av samfunnet. Og de få menn som aksepteres er mer kvinner enn menn.

Du virker ganske bitter. Har alle dine ekser forlatt deg til fordel for en homofil mann?

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Skrevet
Da kvinner mangler medmennekslige evner så ser jeg ikke hvordan de kan oppgraderes til noe annet enn å behage menn. Det vil si, det er jo lite en kvinne kan behage en mann med. Alle vet at Norske kvinnre bestemmer alt når det kommer til sex og samliv. Norkse menn er ikke annet enn lydige slaver som gjør det hun forlanger, hvos ikke innføres sexnekt og annen straff. At en mann tør betrakte kvinner som et objekt for sex er forfriskende og et stort savn. Sex er ikke så stygt som kvinner vil ha det til. Å bli begjært er vel noe de færreste menn forunt å oppleve. Gled dere heller over enda en ting dere har monopol på.

Hvordan kan en forøvrig nedgradere en politiker? :klø:

Det var da voldsomt til generalisering.

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann
Skrevet
Nei. Hvorfor stilles spørsmålet? :klø:

Fordi jeg fikk personlig russerflashbacks av "kvinner vil kun ha penger", pluss at du skriver på russisk i signaturen, selv om jeg har innsett at det kanskje er bulgarsk. Samme alfabetet uansett, med noen få unntak.

Selv om du skriver på bulgarsk betyr heller ikke det at du er fra Bulgaria. Jeg an teksten til mange Pink Floyd-sanger men det betyr desverre ikke at jeg er Gilmour / Waters / Mason.

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

.

Endret av brutal_mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...