Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Har i lang tid vært på jakt etter et opptak av farsen "Rett i lomma" som ble spilt på Chateau Neuf på 90-tallet. Handler om trygdesvindel. Medvirkende bl.a. Nils Vogt og Sven Nordin. Har vært sendt flere ganger på NRK, men greier ikke å finne opptak. Selges heller ikke som dvd. link
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Har i lang tid vært på jakt etter et opptak av farsen "Rett i lomma" som ble spilt på Chateau Neuf på 90-tallet. Handler om trygdesvindel. Medvirkende bl.a. Nils Vogt og Sven Nordin. Har vært sendt flere ganger på NRK, men greier ikke å finne opptak. Selges heller ikke som dvd. link Den har jeg på VHS:)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 (endret) Tråden er ryddet SportyShorty, mod Endret 8. januar 2010 av SportyShorty
freak Skrevet 18. april 2010 #4 Skrevet 18. april 2010 Den har jeg på VHS:) Kan jeg få kjøpe en kopi på dvd eller vhs?
Berentsens Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Du kan finne Rett i Lomma på Youtube. Rett i lomma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå