Gå til innhold

Istanbul

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å være sikker på at ingen misforstår, så er jeg bare ute etter å vite om DU vet det eller ikke.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Bare for å være sikker på at ingen misforstår, så er jeg bare ute etter å vite om DU vet det eller ikke.

Med tanke på at jeg sa Tyrkia så sier det seg selv at jeg vet hvor Istanbul er.

Skrevet
Med tanke på at jeg sa Tyrkia så sier det seg selv at jeg vet hvor Istanbul er.

Vet. Men den var ikke rettet mot deg. Vare bare redd for at noen skulle tro det var jeg som lurte på hvor det var:)

Er bare det at jeg har alltid trodd det var i Russland av en eller annen grunn. Skrev det til og med på ei skoleprøve i 10. uten å en gang bli rettet. Så en James Bond film i går og ble noe overasket over at Istanbul var i Tyrkia og ikke Russland.

Går nå å ikke sjkønner at jeg kunne gå rundt å tro det.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Vet. Men den var ikke rettet mot deg. Vare bare redd for at noen skulle tro det var jeg som lurte på hvor det var:)

Er bare det at jeg har alltid trodd det var i Russland av en eller annen grunn. Skrev det til og med på ei skoleprøve i 10. uten å en gang bli rettet. Så en James Bond film i går og ble noe overasket over at Istanbul var i Tyrkia og ikke Russland.

Går nå å ikke sjkønner at jeg kunne gå rundt å tro det.

Ok vel jeg kan si så pass det er ganske dårlig av en lærer og ikke rette på en så stor feil. Som å skrive at Istanbul er i Russland.

En ting er sikkert hadde jeg vært læreren din så hadde jeg gitt deg stryk

Det er mulig at du trodde det siden Russland før 1917 ønsket og legge Istanbul under sitt keiserrike siden de så på seg selv om etterføelgerene av Romerriket og Det Bystantiske riket.

Skrevet
Ok vel jeg kan si så pass det er ganske dårlig av en lærer og ikke rette på en så stor feil. Som å skrive at Istanbul er i Russland.

En ting er sikkert hadde jeg vært læreren din så hadde jeg gitt deg stryk

Det er mulig at du trodde det siden Russland før 1917 ønsket og legge Istanbul under sitt keiserrike siden de så på seg selv om etterføelgerene av Romerriket og Det Bystantiske riket.

Stryk er jeg ikke helt enig i, men at jeg burde fått feil på det og en dårligere karakter enn 4+ burde jeg absolutt fått.

Det forklarer kanskje saken? Er ikke en gang selv sikker på hvorfor jeg trodde det. Spurte søstra mi før i dag om hun visste det og klart hun gjorde det, hun sa "Russland" stolt med en gang :fnise:

Hun ble også noe overasket da jeg sa Tyrkia.

Gjest Melchizedek
Skrevet
Stryk er jeg ikke helt enig i, men at jeg burde fått feil på det og en dårligere karakter enn 4+ burde jeg absolutt fått.

Nei jeg hadde gitt stryk. Men det er kanskje bra jeg ikke er lærer

Det forklarer kanskje saken? Er ikke en gang selv sikker på hvorfor jeg trodde det. Spurte søstra mi før i dag om hun visste det og klart hun gjorde det, hun sa "Russland" stolt med en gang :fnise:

Hun ble også noe overasket da jeg sa Tyrkia.

Skammelig............... Slike feil jaja jeg antar at skolen er dårligere nå en da jeg gikk på ungdommskolen på slutten av 90 tallet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...