Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Så sitter jeg her da....trodde jeg hadde festeblødning idag tidlig. Våknet inatt av at jeg hadde kramper i magen, gikk på do og oppdaget at jeg hadde fått mensen. Tok en smertestillende og gikk og la meg igjen. Da jeg våknet hadde jeg ikke blødd noenting siden jeg våknet inatt. Og ingen mens smerter. Så går dagen da.Dgen blir til ettermiddag. Ingenting skjer. Og akkurat da jeg tør å håpe på at det kanskje var festeblødning kommer krampene igjen og nå sitter jeg her og fossblør. Jeg går nå inn i min 12.måned som prøver. Og tenker at det å bli gravid var ikke så lett som jeg trodde. Nesten som å vinne i lotto og jeg har ikke flaks, ser det ut som. Verken i det å lage barn eller å vinne i lotto...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Husk at nå kan du vel snart oppsøke lege og be om utredning for barnløshet. Samtidig er det mange som bruker et år og vel så det på å bli gravide, men som lykkes, enten naturlig eller ved hjelp. Lykke til
tinygirl Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Akkurat samme skjedde meg på torsdag.. blødde et par dråper torsdag kveld, for så å ikke blø noenting på natta.. Fikk liksom håpet tilbake da.. men fredag formiddag kom tanta på ordentlig Jeg gikk 13 mnd før jeg ble gravid første gang.. hadde helt mista troa på at jeg var fruktbar, da jeg plutselig stod der med positiv test i hånda.. så det er bare til å stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå