Fat Sally Lee Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Ja, tittelen sier det meste. Jeg hadde digget å hatt musikk mens jeg dusjer og sminker meg. Tenker på å kjøpe en radio til å ha på badet, men har ikke lyst til å kaste bort penger på en radio som skurrer og ikke tåler en trøkk. Gjerne en med cd-spiller også. Dessuten må den ha god mottakerevne, for vi har betongvegger. Har du dusjradio? Noen å anbefale/fraråde meg å kjøpe?
Solknapp Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Vi har pal tivoli radio på badet. Den har nå holdt i flere år (4-5). Det er riktig nok ikke en radio som står _i dusjen_ men den har tålt lange dampfulle bad/dusjer, og det er god lyd i den. Når jeg vil ha noe annet enn radio kobler jeg til ipoden. Anbefales
Gjest Agurkolat Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Clas Olsen har vel sikkert noen radioer til å feste på dusjveggen som er vanntette
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Jeg har et helt vanlig musikkanlegg på badet. Det står på toppen av baderomsinnredningen og har tålt det i åresvis.
11kr Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Jeg har også PAL fra Tivoli, veldig fin til å ha på badet da den er vannavstøtende
Gjest Chiffon Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Vi og har tivoliradio på badet, dog ikke inne i dusjen, men på en hylle
bergensjenta83 Skrevet 19. september 2009 #7 Skrevet 19. september 2009 jeg har en vanntett radio i dusjen . Har kjøpt den på Saape.. eller Luck Duck heter den vel og noen steder. Jeg har den i rosa.. men den fins i mange farger.
Gjest Agurkolat Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Her har du jo ein til under 200,- til å ha inni dusjen. http://www.venneslanetthandel.no/productde...php?product=144 Og ein vanntett ein, FM og CD spelar. til under 600,- http://www.conceptshop.no/productdetails.php?product=2581 Berre eit lite søk på GOOGLE
Fat Sally Lee Skrevet 20. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2009 Takker for svarene! Det finnes tusenvis av radioer der ute, er ikke noe problem å finne en. Og jeg har veldig lyst på en lekker Tivoli-radio, så det blir nok en som kan stå på baderomshylla. Godt å høre at de tåler litt damp og slikt! Skal bli stas å få med meg nyhetene til morgenvasken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå