Gå til innhold

Jeg ønsker meg radio i dusjen/på badet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier det meste. Jeg hadde digget å hatt musikk mens jeg dusjer og sminker meg. Tenker på å kjøpe en radio til å ha på badet, men har ikke lyst til å kaste bort penger på en radio som skurrer og ikke tåler en trøkk. Gjerne en med cd-spiller også. Dessuten må den ha god mottakerevne, for vi har betongvegger.

Har du dusjradio? Noen å anbefale/fraråde meg å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har pal tivoli radio på badet. Den har nå holdt i flere år (4-5).

Det er riktig nok ikke en radio som står _i dusjen_ men den har tålt lange dampfulle bad/dusjer, og det er god lyd i den.

Når jeg vil ha noe annet enn radio kobler jeg til ipoden.

Anbefales :)

Gjest Agurkolat
Skrevet

Clas Olsen har vel sikkert noen radioer til å feste på dusjveggen som er vanntette :)

Skrevet

Jeg har et helt vanlig musikkanlegg på badet. Det står på toppen av baderomsinnredningen og har tålt det i åresvis.

Skrevet

Jeg har også PAL fra Tivoli, veldig fin til å ha på badet da den er vannavstøtende :)

Skrevet

Vi og har tivoliradio på badet, dog ikke inne i dusjen, men på en hylle :)

Skrevet

jeg har en vanntett radio i dusjen . Har kjøpt den på Saape.. eller Luck Duck heter den vel og noen steder. Jeg har den i rosa.. men den fins i mange farger.

Skrevet

Takker for svarene! :)

Det finnes tusenvis av radioer der ute, er ikke noe problem å finne en. Og jeg har veldig lyst på en lekker Tivoli-radio, så det blir nok en som kan stå på baderomshylla. Godt å høre at de tåler litt damp og slikt!

Skal bli stas å få med meg nyhetene til morgenvasken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...