Gå til innhold

Forslag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt så UTROLIG betatt av en jeg ikke kjenner. Var med en kompiss til en venn av han i helgen, og fikk veldig god kontakt med denne vennen.

Jeg trenger forslag til "unnskjyldninger" for å banke på døra! :D

Vi var innom i max en time, så ble dumt å spørre etter mobilnr osv. Jeg vet at det er mange mennesker ut og inn av den leiligheten og at døren står oppe, så det er litt enkelt å stikke innom. Trenger bare en grunn.

Hjelp? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du steiker vafler/kjeks eller noe, og spør om du kan få låne litt mel/sukker/smør av ham. Etterpå stikker du innom med en pen stabel bakverk som dere kan ete sammen, som takk for lånet.

Kjeks med nøtter og sjokolade.... nammmmm *sikle*

Nå fikk jeg lyst til å bake selv.

Klisjé kanskje, men en god idé :)

Skrevet

men da må du jo vente til butikken er stengt så du absolutt ikke kan gå på butikken for å kjøpe det :jepp:

Skrevet

Forst må du øve deg på å gjøre deg forstått. Du kan trene på å lage overskrifter...

Deretter ringer du på, og sier at du kommer fra gassverket, og at du skal lese av måleren. - Greier du ikke finne på noe fanteri derfra, er du rett og slett for kjedelig, uansett.

Skrevet

Beklager dårlig overskrift. Skal melde meg på overskriftkurs first thing mandag.

Takk for svar. Hadde vært greit hvis jeg hadde bodd i nærheten, men er desverre 30 minutter unna. Men fra gassverket.. den kan funke!

Takk!

A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...