Gjest Anoona Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Jeg har blitt så UTROLIG betatt av en jeg ikke kjenner. Var med en kompiss til en venn av han i helgen, og fikk veldig god kontakt med denne vennen. Jeg trenger forslag til "unnskjyldninger" for å banke på døra! :D Vi var innom i max en time, så ble dumt å spørre etter mobilnr osv. Jeg vet at det er mange mennesker ut og inn av den leiligheten og at døren står oppe, så det er litt enkelt å stikke innom. Trenger bare en grunn. Hjelp? :D
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Si at du steiker vafler/kjeks eller noe, og spør om du kan få låne litt mel/sukker/smør av ham. Etterpå stikker du innom med en pen stabel bakverk som dere kan ete sammen, som takk for lånet. Kjeks med nøtter og sjokolade.... nammmmm *sikle* Nå fikk jeg lyst til å bake selv. Klisjé kanskje, men en god idé
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 men da må du jo vente til butikken er stengt så du absolutt ikke kan gå på butikken for å kjøpe det
Kamikatze Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Forst må du øve deg på å gjøre deg forstått. Du kan trene på å lage overskrifter... Deretter ringer du på, og sier at du kommer fra gassverket, og at du skal lese av måleren. - Greier du ikke finne på noe fanteri derfra, er du rett og slett for kjedelig, uansett.
Gjest Anoona Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Beklager dårlig overskrift. Skal melde meg på overskriftkurs first thing mandag. Takk for svar. Hadde vært greit hvis jeg hadde bodd i nærheten, men er desverre 30 minutter unna. Men fra gassverket.. den kan funke! Takk! A
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå