Gå til innhold

Jeg vil ha en elsker

Gjest Gjest_Sunniva_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet

Hei!

Jeg er single jente/kvinne og vil gjerne ha en å elske med. Jeg har ikke gjort det før (altså hatt en fast elsker) og jeg vet derfor ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen andre single som vet mer som kan tenke seg å dele tanker og tips?

PS: Det er en som jeg hadde sex med for noen måneder siden som sendte medling til meg her om dagen og lurte på om jeg hadde lyst å kose meg litt. Kanskje han kan være en kandidat?

Dette er kanskje et rart spørsmål for dere, men jeg trenger helt seriøst noen tips og ideer.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lystig_*
Skrevet

Syns du skal slå til på den melderen :)

Husk at gutta også tenker slik av og til....

Men, vær ærlig med det, slik at det ikke er noen tvil om hva du kun er ute etter...

Bedre å ha en fast elsker som man stoler på, og som man lærer kroppen og kjennne, enn tilfeldig nå og da...

Stå på ...

Hei!

Jeg er single jente/kvinne og vil gjerne ha en å elske med. Jeg har ikke gjort det før (altså hatt en fast elsker) og jeg vet derfor ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen andre single som vet mer som kan tenke seg å dele tanker og tips?

PS: Det er en som jeg hadde sex med for noen måneder siden som sendte medling til meg her om dagen og lurte på om jeg hadde lyst å kose meg litt. Kanskje han kan være en kandidat?

Dette er kanskje et rart spørsmål for dere, men jeg trenger helt seriøst noen tips og ideer.

Takk!

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet
Syns du skal slå til på den melderen :)

Husk at gutta også tenker slik av og til....

Men, vær ærlig med det, slik at det ikke er noen tvil om hva du kun er ute etter...

Bedre å ha en fast elsker som man stoler på, og som man lærer kroppen og kjennne, enn tilfeldig nå og da...Stå på ...

Det er det jeg tenker, gidder liksom ikke å ha sex med gud og hverman selv om jeg er singel!

Men problemet med denne melderen er at han kan være intressert i å melde meg når behovet melder seg hos han. Det er greit nok det, men jeg ønsker noe fastere. At vi blir enige om at vi skal ha et seksuelt forhold til hverandre, osv.

Hvordan tar dette opp med en eventuell kandidat? Være seg han jeg nevnte eller som andre foreslo på nettet?

Skrevet
Men problemet med denne melderen er at han kan være intressert i å melde meg når behovet melder seg hos han. Det er greit nok det, men jeg ønsker noe fastere. At vi blir enige om at vi skal ha et seksuelt forhold til hverandre, osv.

Hmmm, kanskje han ikke tør å melde "ofte nok" - kan være at behovet er der...bare det ikke er det at behovet er der når han har mulighet å slippe fra en annen fast partner :)

Har selv en slik elskerinne, men i en hektisk hverdag er det ikke bare å forplikte seg til "faste" dager og slikt...er vel ikke vits å ha et fast seksuelt forhold som baserer seg på sex til faste tider/dager, når kanskje ikke lysten stemmer overens med avsatt tid....

Vi møtes når det passer for begge, ja, vet at dersom lysten er der så vil mans kanskje med en gang, men om man venter kan det og være godt å bygge opp lysten...

Hvordan tar dette opp med en eventuell kandidat? Være seg han jeg nevnte eller som andre foreslo på nettet?

Regner med at dersom du har vurdert en slik kanditat så har du tidligere kunnet kommunisere med han, og spiller du med åpne kort bør du kunne forvente å få seriøse vurderinger tilbake...Det bør uansett være noen du kan stole på - ta det gjerne opp neste gang dere ligger og koser og slapper av etter en het stund :)

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet
Hmmm, kanskje han ikke tør å melde "ofte nok" - kan være at behovet er der...bare det ikke er det at behovet er der når han har mulighet å slippe fra en annen fast partner :)

Har selv en slik elskerinne, men i en hektisk hverdag er det ikke bare å forplikte seg til "faste" dager og slikt...er vel ikke vits å ha et fast seksuelt forhold som baserer seg på sex til faste tider/dager, når kanskje ikke lysten stemmer overens med avsatt tid....

Vi møtes når det passer for begge, ja, vet at dersom lysten er der så vil mans kanskje med en gang, men om man venter kan det og være godt å bygge opp lysten...

Regner med at dersom du har vurdert en slik kanditat så har du tidligere kunnet kommunisere med han, og spiller du med åpne kort bør du kunne forvente å få seriøse vurderinger tilbake...Det bør uansett være noen du kan stole på - ta det gjerne opp neste gang dere ligger og koser og slapper av etter en het stund :)

Han virker hverfall ærlig. Kanskje jeg skal bare hoppe i det neste gang, ja.

Takk for tips:)

Skrevet

Jeg er litt i markedet for elskerinne om dagen tror jeg - og jeg grubler også litt på hvordan det går til.

Det må jo gå an å få til gode synergieffekter hvis man er ærlige på det. Jeg har en følelse av at sånt vil måtte skjære seg på sikt, men det gjør jo kanskje ikke så farlig

lykke til! :)

Gjest Tøffe Tøff
Skrevet

Har søkt etter elskerinner selv, resultatet var at enten trodde jentene at de var guds gave til mannen, eller så var de ikke mye å se på i det hele tatt.

Fant meg ei vanlig forelska-dame heller, og koser meg med henne.

Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet
Har søkt etter elskerinner selv, resultatet var at enten trodde jentene at de var guds gave til mannen, eller så var de ikke mye å se på i det hele tatt.

Fant meg ei vanlig forelska-dame heller, og koser meg med henne.

Såpass!

Men jeg vil ikke utnytte en som er forelsket. Blir føleser i bilde bør forholdet avsluttes umiddelbart.

M74: Velkommen til klubben!:)

Skrevet
Såpass!

Men jeg vil ikke utnytte en som er forelsket. Blir føleser i bilde bør forholdet avsluttes umiddelbart.

venter på pm :popcorn:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Hei!

Takk!

Høres ut som en god ide, sex er jo bedre når man kjenner hverandre og hverandres dos and dont's.

Kjør på, men bruk kondom :)

Gjest mann som liker dama si
Skrevet
Såpass!

Sex uten forelskelse er som fårikål uten fårekjøtt. Hvis du skal elske med en mann mange ganger, så er du ganske stusselig hvis han ikke blir forelsket, og han er like dårlig dersom du ikke blir forelsket.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Sex uten forelskelse er som fårikål uten fårekjøtt. Hvis du skal elske med en mann mange ganger, så er du ganske stusselig hvis han ikke blir forelsket, og han er like dårlig dersom du ikke blir forelsket.

Noen mener livet er nyansert, for andre er det svart/hvitt. Sex er bedre når man elsker noen, men det er også godt når man kun nyter for en kort stund.

Skrevet

Jeg hadde tastet tilbake jeg. Mannen sier jo at han har lyst på kos med deg.

Selv fant jeg en elsker på cupido.no

Mange som var helt uaktuelle så jeg brukte lang tid før jeg fant ham. Ble ingen følelser involvert. Heldigvis. Hadde null problemer med å bare ha sex med ham. Vi skravlet mye sammen også. Jeg må absolutt like den jeg har sex med.

• 10 år senere...
Skrevet

Dette er en 11 år gammel tråd. Lurer på hvordan det gikk med Ts. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du deg en elsker?

Anonymkode: 82a9d...541

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fått en elsker nå. Hun ble stille, roet seg. Fikk nok det hun trengte.

Anonymkode: 65c44...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...