Gjest skoleleven Skrevet 19. september 2009 #1 Del Skrevet 19. september 2009 Hei hei alle sammen! Vi jobber nå med en oppgave på skolen om en sports kjede.Hvor vi skal lage markedsplan. Jeg har valgt å fokusere på småbarnsfamilier , og ønsker derfor å høre hva som skal til for at dere vil handle i en nettbutikk framfor butikk.Og hva som er avgjørende i valget mellom butikk og nettbutikk. på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #2 Del Skrevet 19. september 2009 Hvor små må barna være for å regnes som småbarn da? Ikke ha altfor mye babygreier da; da rømmer de store, tøffe kara som skal ha villmarkstelt og leke huleboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skoleleven Skrevet 19. september 2009 #3 Del Skrevet 19. september 2009 hehehe... hmm vi kan si fra 0-8 år. selvom barna kanskje ikke kan klassifiseres som småbarn når de er 8år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Del Skrevet 19. september 2009 Pris, utvalg og kvalitet. Får jeg godt kvalitets-utstyr til billigere penge på norsk nettbutikk så velger jeg det. I tillegg vil jeg si at kundeservice v evt bytting betyr mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #5 Del Skrevet 19. september 2009 Enig i pris, utvalg og kvalitet. I tillegg vil jeg at det skal være gode, og enkle, returordninger. Pris på frakt og muligheter for å hente på lager er også fordeler. Det bør også være enkelt å få kontakt ved eventuelle spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sally Mae Skrevet 19. september 2009 #6 Del Skrevet 19. september 2009 Pris og returordning er viktig, som ble nevnt over her. Men for min del vil det være helt avgjørende at det jeg handler er produkter jeg ikke får på G-sport, Inter Sport eller en annen kjedebutikk. Jeg foretrekker nemlig å ta på og se nøye på et produkt før jeg kjøper det. Man får ikke helt inntrykk av kvalitet ved å se på et bilde på nett. Så for å lokke meg til å handle på nett må dere komme opp med noe spesielt som jeg kun får tak i hos dere. Det kan gjerne være å få tak i på utenlandske nettsteder, men jeg ville foretrukket å handle fra et norsk nettsted. Føles litt tryggere i forhold til kjøpslov og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skoleleven Skrevet 20. september 2009 #7 Del Skrevet 20. september 2009 Tusen takk for svar alle sammen! Flere må gjerne svare de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå