Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. september 2009 #1 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg får ikke brukt nettbank/bank id i google chrome. Noen som har samme problem eller vet hvordan jeg får fikset dette? Irriterende å alltid måtte åpne explorer bare for å komme inn på nettbanken når chrome er MYE raskere å bruke!.. har dnbnor om det skulle ha noe å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #2 Del Skrevet 20. september 2009 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. september 2009 #3 Del Skrevet 20. september 2009 Har du satt Chrome som standard nettleser? Det kan være at Chrome ikke har tilgang på java-programmet som kreves av nettbanken på samme måte som IE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Del Skrevet 20. september 2009 http://java.com Prøv å installere Java en gang til gjennom Chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 20. september 2009 #5 Del Skrevet 20. september 2009 da har jeg prøvd begge deler. ingenting ser ut til å endre seg likevel... andre tips? uansett, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 20. september 2009 #6 Del Skrevet 20. september 2009 Har du den nyeste versjonen av Chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #7 Del Skrevet 27. september 2009 Har samme problemet her, også med DnB NOR. Det oppstod etter oppgradering av Chrome til v. 3.0. Har forsøkt å installere java på nytt uten hell, og Chrome er standard nettleser. Bruker Windows 7, og ser ingen løsning... Tror dette problemet er spesifikt for DnB, da Bank ID funker ved autorisering av betaling i nettbutikk o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #8 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har samme problemet her med windows 7 og google chrome 3.0. Java applet sier "des har oppstått en feil". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #9 Del Skrevet 3. oktober 2009 Se om dere finner den forrige versjonen av Chrome, bankene finner nok straks en løsning, men på alle disse "nye" nettleserene så er det ofte litt ustabilt i starten for å få alt til å fungere. BankID fungerer fint på Firefox og Opera, og disse er jo mye bedre enn IE de også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #10 Del Skrevet 14. oktober 2009 Fikk svar fra DnB NOR angående Google Chrome: "Viser til din henvendelse vedrørende Google Chrom. Vi gjør oppmerksom på at feilen i Goole skyldes oppdatering fra Google Chrom, det har fungert tidlgiere men etter sist oppdatering har det sluttet og fungere. Vi ber deg derfor rette din henvendelse til Google Chrom." De har vist at Google Chrome ikke har fungert siden i sommer, og har ikke gjrot noe med å få det til å fungere. Dette anser jeg som meget arrogant fra bankens side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Oktober_* Skrevet 15. oktober 2009 #11 Del Skrevet 15. oktober 2009 De har vist at Google Chrome ikke har fungert siden i sommer, og har ikke gjrot noe med å få det til å fungere. Dette anser jeg som meget arrogant fra bankens side. Det er akkurat som min bank. Når jeg sa ifra at BankID ikke fungerte i Firefox, så ba de meg bruke Internet Explorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly_A Skrevet 15. oktober 2009 #12 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har ingen problemer med å bruke Opera, Firefox eller Chrome mot BankID! Explorer liker jeg ikke, og vil helst aldri bruke den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #13 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva er det som skjer da når du prøver å logge deg inn med BankID via Chrome? Får du feilmelding? En BID-kode? Rødt kryss? Ingenting skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #14 Del Skrevet 15. oktober 2009 De har vist at Google Chrome ikke har fungert siden i sommer, og har ikke gjrot noe med å få det til å fungere. Dette anser jeg som meget arrogant fra bankens side. vel, hva skal banken gjøre med det? Når det gjelder JAVA og integrasjon mot nettlesere er det faktisk produsenten som "eier" dette problemet og evt. skal komme med en løsning. Bankene styrer hverken utvikling innen Java eller Chrome nettleseren, så henvendelsen er ikke urimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Oktober_* Skrevet 15. oktober 2009 #15 Del Skrevet 15. oktober 2009 vel, hva skal banken gjøre med det? Når det gjelder JAVA og integrasjon mot nettlesere er det faktisk produsenten som "eier" dette problemet og evt. skal komme med en løsning. Bankene styrer hverken utvikling innen Java eller Chrome nettleseren, så henvendelsen er ikke urimelig. Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg skrev over her at BankID ikke fungerte i Firefox. Dette gjelder bare når jeg skal logge inn i nettbanken, ikke når jeg bruker BankID på andre nettsider. Jeg forsøkte å installere Opera, men den greide ikke engang å vise siden til nettbanken. Bilder og tekst kom hulter i bulter. Så i mitt tilfelle er det helt klart nettbanken sin feil, da nettsiden deres ikke fungerer i andre nettlesere enn IE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. oktober 2009 #16 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg skrev over her at BankID ikke fungerte i Firefox. Dette gjelder bare når jeg skal logge inn i nettbanken, ikke når jeg bruker BankID på andre nettsider. Jeg forsøkte å installere Opera, men den greide ikke engang å vise siden til nettbanken. Bilder og tekst kom hulter i bulter. Så i mitt tilfelle er det helt klart nettbanken sin feil, da nettsiden deres ikke fungerer i andre nettlesere enn IE. Selvfølgelig er det det. Ringte akkurat min bank, for det fungerer ikke når jeg skal betale regninger. Da sa han til meg ordrett: Det er ikke siste versjonen av Opera du bruker? Jo, det er det. Vel,vi har litt problemer med betaling når du bruker denne, men prøv IE så skal det fungere. Vi jobber med å løse saken. Hei då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black_Knight Skrevet 9. november 2009 #17 Del Skrevet 9. november 2009 For de som har opplevd problemer med Chrom v.3.0 og BankID pålogging kan laste ned v.4.0 har testet der fungerer det. v.4.0 Beta kan lastes ned her. http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/beta/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 9. november 2009 #18 Del Skrevet 9. november 2009 Har samme problemet her, også med DnB NOR. Det oppstod etter oppgradering av Chrome til v. 3.0. Har forsøkt å installere java på nytt uten hell, og Chrome er standard nettleser. Bruker Windows 7, og ser ingen løsning... Tror dette problemet er spesifikt for DnB, da Bank ID funker ved autorisering av betaling i nettbutikk o.l. Jeg har samme problem med Safari og Nordea. Men funker fint i Firefox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 10. november 2009 #19 Del Skrevet 10. november 2009 jeg måtte laste ned firefox for å bruke dnbnor og posten sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #20 Del Skrevet 25. januar 2010 For de som har opplevd problemer med Chrom v.3.0 og BankID pålogging kan laste ned v.4.0 har testet der fungerer det. v.4.0 Beta kan lastes ned her. http://www.google.com/intl/en/landing/chrome/beta/ Eyy!!! Dette funker Google Chrome :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå