Gå til innhold

Jeg vil ha en elsker

Gjest Gjest_Sunniva_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sunniva_*

Hei!

(Skal det være under "sesualitet"? I så fall, får mod. flytte det)

J

eg er single jente/kvinne og vil gjerne ha en å elske med. Jeg har ikke gjort det før (altså hatt en fast elsker) og jeg vet derfor ikke hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen andre single som vet mer som kan tenke seg å dele tanker og tips?

PS: Det er en som jeg hadde sex med for noen måneder siden som sendte medling til meg her om dagen og lurte på om jeg hadde lyst å kose meg litt. Kanskje han kan være en kandidat?

Dette er kanskje et rart spørsmål for dere, men jeg trenger helt seriøst noen tips og ideer.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS: Det er en som jeg hadde sex med for noen måneder siden som sendte medling til meg her om dagen og lurte på om jeg hadde lyst å kose meg litt. Kanskje han kan være en kandidat?

Dette er kanskje et rart spørsmål for dere, men jeg trenger helt seriøst noen tips og ideer.

Takk!

Selvfølgelig kan han være en kandidat. :) Han spør jo rett ut om du har lyst til å kose litt. Da vet du jo hvor du har han. Han er kun ute etter litt kos.

Kjør på! Men pass på deg selv og følelsene dine ;) Vær bevisst på det. Og selvfølgelig, bruk prevensjon så du slipper å ende opp med "udyr" der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Det som først og fremst er viktig er at du finner en fyr som ikke ville ha vurdert deg som et kjærestemne. Ellers blir det bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sunniva_*
Det som først og fremst er viktig er at du finner en fyr som ikke ville ha vurdert deg som et kjærestemne. Ellers blir det bare tull.

Ja. Hverken jeg eller han må ikke tenke som kjæresteemne om den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er bare til å melde seg på en sjekkeside, finne en passende kandidat som bor nærme nok og sende en melding med ønske. Før helgen er over har du tre fire kandidater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sunniva_*
Det er bare til å melde seg på en sjekkeside, finne en passende kandidat som bor nærme nok og sende en melding med ønske. Før helgen er over har du tre fire kandidater.

Takk for godt forslag, brutal_mann!

Men er det ikke slik at disse sjekkesidene er for folk som er ute etter et kjæresteforhold?

PS: Jeg har surfet på kvinneguiden i ca over en måned nå, og likte svarene du gir folk veldig godt! Korte og to the point!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Takk for godt forslag, brutal_mann!

Men er det ikke slik at disse sjekkesidene er for folk som er ute etter et kjæresteforhold?

PS: Jeg har surfet på kvinneguiden i ca over en måned nå, og likte svarene du gir folk veldig godt! Korte og to the point!:)

De fleste menn tar glatt en elskerinne mens de venter på koneemne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være elskeren din, vet du TS. Bare spenn deg fast og føl G-kreftene herje! :humpe:

Endret av Konservativ Mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...