Gå til innhold

Jeg så "Stolthet og fordom" 10 ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sinnsykt skuffa.

Jeg kjøpte "Stolthet og fordom" på DVD fordi alle sa den var så bra.

Jeg drakk meg full før jeg så den, for å glemme innholdet.

Dermed har jeg kunnet se filmen hver fredagskveld i flere måneder, og fortsatt se den for første gang.

I går hadde jeg ved et uhell kjøpt lettøl, så jeg ble ikke skikkelig full. Nå husker jeg hele fredagskvelden!

Og verst av alt: Jeg husker at filmen var en kjempetreig pratefilm med tullinger i latterlige kostymer!

Jeg er så sinnsykt skuffa.

Jeg trenger litt kvinneguiding... Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å drikke og slutte å se filmer du ikke liker? Jeg har også sett den og synes ikke den er noe spesielt, men jeg hadda da aldri i verden sett en film jeg ikke likte 10 ganger.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes du skal få gått og tatt en synstest og redusere litt på røykingen din sånn at du ser og smaker forskjell på øl og lettøl.

Gjest Ryvita (TS)
Skrevet

Hvordan skulle jeg vite at jeg ikke likte filmen?

Jeg så den jo i fylla for å slippe å huske hele handlingen neste gang jeg så den.

Jeg kunne jo ikke vite at den stinket, selv etter 10 visninger.

Gjest Melchizedek
Skrevet

Hvorfor i huleste ser du en film 10 ganger når du ikke liker den ?

Gjest Melchizedek
Skrevet
Hvordan skulle jeg vite at jeg ikke likte filmen?

Jeg så den jo i fylla for å slippe å huske hele handlingen neste gang jeg så den.

Jeg kunne jo ikke vite at den stinket, selv etter 10 visninger.

Du burde vite det etter 2 gang du så den ikke ikke likte den.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Kanskje TS er opptatt av å se det som alle andre "ser", så en ikke føler seg isolert i denne dagen-her-vær-med-oss.

Gjest Ryvita (TS)
Skrevet

Nei seriøst. Jeg sørget jo alltid for å være full hver gang jeg så den.

Det ville være umulig for meg å vite dagen derpå, om filmen var bra eller ikke. Man husker jo ingenting når man har vært full.

Jeg trodde jo hver gang at jeg hadde sett en kjempefilm, og kunne knapt vente til neste uke når jeg skulle se den for første gang IGJEN.

Problemet er at nå har jeg sett den i halv--edru tilstand, og jeg VET at den var elendig.

Nå kan jeg ikke se den filmen igjen, for jeg har allerede sett den, og vet at den er elendig. Hva skal jeg gjøre alle fredagskveldene framover?

Gjest Blondie65
Skrevet
Nå kan jeg ikke se den filmen igjen, for jeg har allerede sett den, og vet at den er elendig. Hva skal jeg gjøre alle fredagskveldene framover?

Få deg et liv?

Drikke deg sveiseblind og sette den på igjen? Hva blir forskjellen?

Skrevet
Nå er jeg så sinnsykt skuffa.

Jeg kjøpte "Stolthet og fordom" på DVD fordi alle sa den var så bra.

Jeg drakk meg full før jeg så den, for å glemme innholdet.

Dermed har jeg kunnet se filmen hver fredagskveld i flere måneder, og fortsatt se den for første gang.

I går hadde jeg ved et uhell kjøpt lettøl, så jeg ble ikke skikkelig full. Nå husker jeg hele fredagskvelden!

Og verst av alt: Jeg husker at filmen var en kjempetreig pratefilm med tullinger i latterlige kostymer!

Jeg er så sinnsykt skuffa.

Jeg trenger litt kvinneguiding... Hva skal jeg gjøre?

Haha, tror dette må være dagens beste innlegg. ;-)

Svar: Drikk enda mer, og se om den blir bedre neste gang. *lol*

Skrevet

Oh my god. Utrolig bra! Jeg støtter forslaget om å drikke ENDA mer neste gang. Da MÅ den jo bli bra. Har også hørt at den 17. gangen er den beste, og gjerne etter å ha tent stearinlys og drukket (ekte) absinth!

For å sitere Jan Fredrik Karlsen; MASSE LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...