Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en ny fyr for noen uker siden. Vi har en helt utrolig stor spenning mellom oss, og det tror jeg vi merker begge to. Jeg elsker denne følelsen. Vi kommer alltid litt borti hverandre (når vi går forbi hverandre, hendene møtes når vi skal gi hverandre noe, og det er en stor spenning der), og vi gjør unnskyldninger for å skulle være sammen på jobb. Vi har aldri tatt på hverandre eller kysset/klemt eller noen ting - men jeg fantaserer hvertfall veldig mye om ham. Vi skriver litt mld av og til, og jeg vet at hvis jeg hadde bedt ham hjem til meg eller vi skulle møtes på byen e.l. hadde det skjedd noe. Helt sikkert.

Og det vil jeg ikke! Jeg liker denne spenningen, og jeg liker å fantasere om hvordan han ville tatt på meg osv.

Jeg tror det kan være noe mellom oss, som kanskje etterhvert vil utvikle seg til noe mer alvorlig, men jeg er så vant med at det går for fort i svingene, og det vil jeg ikke denne gangen! Jeg vil ta det rolig. Så rolig som mulig.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem! Før vi går "all the way" vil jeg at det skal ta flere mnd.. Men hvordan holder jeg tilbake? Ser for meg at hvis jeg ble satt i en situasjon helt alene med ham, hadde det vært vanskelig å motstå! Hvordan mostår man slike situasjoner? Hvordan holder man igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget??

Selv hadde jeg aldri orket noe sånt, hverken den eller andre veien.

Skrevet
Hva er poenget??

Selv hadde jeg aldri orket noe sånt, hverken den eller andre veien.

Hva mener du den eller andre veien?

Jeg vil ta det rolig for å ha spenningen der så lenge som mulig! Jeg føler at når man har gått hele veien, er det lite spenning igjen..

Skrevet
Jeg vil ta det rolig. Så rolig som mulig.

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem! Før vi går "all the way" vil jeg at det skal ta flere mnd.. Men hvordan holder jeg tilbake? Ser for meg at hvis jeg ble satt i en situasjon helt alene med ham, hadde det vært vanskelig å motstå! Hvordan mostår man slike situasjoner? Hvordan holder man igjen?

Hvis du føler du har dårlig viljestyrke så får du vel prøve å unngå sånne situasjoner da? Og si fra til ham at du vil ta det rolig så han ikke presser deg :)

Skrevet

Om du ikke har viljestyrke nok til å si nei, og ikke ønsker å unngå fristende situasjoner helt, har jeg et finfint tips til deg! :jepp:

Ikke barber leggene, og la håret i skrittet vokse vilt! Da vil du rett og slett ikke tørre å la ham slippe til.

Deretter tar du på deg de styggeste, mest utvaska trusene du har. Gjerne noen med hull i, og med flekker.

Sørg rett og slett for at du ser så uappetittlig ut under klærne at du ikke ønsker å bli sett slik.

Skrevet
Jeg føler at når man har gått hele veien, er det lite spenning igjen..

For deg eller han?

Skrevet
For deg eller han?

For meg!

Ang. tipset med å ikke barbere seg osv.. Det var en veldig god idé, og kanskje jeg følger det! Og ja, jeg har dårlig viljestyrke!

Skrevet

Regn med at du mister ham på veien sier nå jeg bare.

Skrevet
Regn med at du mister ham på veien sier nå jeg bare.

Da er det ikke noe tap for henne :)

Skrevet

Jeg har også rææva viljestyrke akkurat nå. Selv om jeg ble happy da en gutt ba meg med ut nylig, ville jeg ikke gå fort frem med noe som helst. Men allerede etter noen timer kysset han meg. Ble litt klining. Andre gangen jeg traff han rotet vi litt... Og var ikke langt fra å ha sex. Men jeg vil jo ikke det! Jeg har aldri hatt sex med andre enn kjærestene mine, og roter skjelden med noen.

Men han er så heit! Håper det kan bli noe mer etterhvert, og da er det ikke lurt å kludre til med sex for tidlig... Men kanskje ikke lurt å vente for lenge heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...