Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Del Skrevet 19. september 2009 Har vært alene en stund nå, og har lyst til å prøve å finne meg en å dele livet med. Men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Det er mange år siden jeg var på sjekkeren sist og har "glemt hvordan det skal gjøres. Det er liksom ikke bare å ta seg en tur ut heller. Har barn som bor hos meg, og det gjør at det ofte er vanskelig å komme seg ut på date. Blir jo mer tilbakeholden til å trekke en mann inn i livet mitt når jeg har barn. Det blir på en måte så alvorlig med en gang. Jeg bor ganske på landet, og det er jo ikke bare å velge å vrake blandt mannffolka her. Å komme seg til byen er også ganske krevende. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2009 #2 Del Skrevet 19. september 2009 Nettdating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. september 2009 #3 Del Skrevet 19. september 2009 Om du er kvinne så er nettdating tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Del Skrevet 20. september 2009 Nettdating ja...... Hvilke sider er best? Og har dere noen gode tips om hvordan jeg skal gå frem for å få mest mulig ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 20. september 2009 #5 Del Skrevet 20. september 2009 Sukker.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 20. september 2009 #6 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilke sider du skal bruke kommer an på hvor du bor og hvor gammel du er. Min erfaring er at Sukker er mest for unge folk i østlandsområdet. Nesten ingen i min aldersgruppe og fra mitt distrikt der. Definér målgruppa di; alder og bosted, og ta en titt på de forskjellige sidene. Jeg f.eks. liker Møteplassen og Match, mange voksne menn fra min by å finne der. Q500 prøvde jeg en stund, forsåvidt ok den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. september 2009 #7 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) sukker. no for storoslo, alt annet for resten av landet. Men aldri forvent bra sider og bare fornuftige mennesker. Det ER mye rart der ute. Det er gode grunner for at de fleste på slike sider er single. Men hold deg vekke fra svindelsiden Be2!!!!!! Endret 20. september 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #8 Del Skrevet 20. september 2009 Det er visst noe for de som søker "bønder" også, eller kanskje bare en som bor på bygda..Bonderomantikk.no tror jeg de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå