Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 er det flere som har problemer med facebook i dag? Jeg kommer ikke inn, så plutselig er alt i orden, så får jeg feilmelding igjen. GRRRRRRR
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 er det flere som har problemer med facebook i dag? Jeg kommer ikke inn, så plutselig er alt i orden, så får jeg feilmelding igjen. GRRRRRRR Ja har litt problemer. kommer inn, men når jeg trykker på en request jeg har fått så får jeg ikke se den, den går bare tilbake til homesiden. Og så er farmville-spillet ute og kjører Livet er hardt, haha
MissStiles Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Ja har litt problemer. kommer inn, men når jeg trykker på en request jeg har fått så får jeg ikke se den, den går bare tilbake til homesiden. Og så er farmville-spillet ute og kjører Livet er hardt, haha Det samme problemet har jeg og. Men men..
Sheenaca Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Har litt problemer. Går greit å logge inn, men statusen jeg skrev for noen timer siden er sortert som eldre enn den jeg skrev igår, og der tre av vennene mine har trykt "liker" står det "xx, yy, zz og to andre liker", og når jeg trykker for å se hvem de to andre er, får jeg opp at det var visst bare de tre likevel - og en del andre lignende småting.
juliane Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Jeg får endel feilmeldinger når jeg forsøker å åpne bilder og profiler, så det er nok litt surr i systemet i dag, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå