Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 Leste at Henry Gibson er død, kjent fra blant annet nazigruppa i Blues Brothers. Bildene av ham minnet meg veldig om noe jeg har sett. (Og jeg har faktisk IKKE fått seg Blues Brothers enda, i såfall bare korte klipp her og der) Så da søkte jeg på IMDB (liste med alt hva forskjellige skuespiller osv har vært med i), og leste på Wikipedia. Det han har gjort på 70-80-tallet, da han fortsatt så ung og kjekk ut, har jeg sett svært lite av. Det jeg har sett, har jeg ikke sett på veeeldig mange år, og han har uansett bare vært med i 2-3 episoder per serie. Tror ikke jeg har sett noen av filmene hans heller, ikke fra start til slutt ihvertfall (og han var vel stort sett en birolle/smårolle-fyr så da har jeg neppe sett så mye til ham når jeg har sett så få filmer.) Så jeg kan neppe huske Henry Gibson selv? Jeg må huske en han ligner veldig på? Men der står jeg BOM FAST. http://www.paleycenter.org/assets/perspect...enry-gibson.jpg spesielt dette bildet minner veldig om hvem enn jeg tenker på. http://www.imdb.com/media/rm3665463552/nm0002099 her er også flere fra IMDB, og da er det som sagt den "unge" ham jeg tenker på. Klarer noen å se hvem han kan minne om? Så skal jeg søke opp og se Jeg har sjeldent sett noe annet enn en del amerikanske, MANGE britiske, og så klart en god del norske serier. Så kom med forslag uansett nasjonalitet, jeg sitter tross alt bom fast her. Han minner meg om en svenske også for alt jeg vet... er neppe noen jeg kjenner han minner om heller, har kjent 2 blonde gutter i mitt 21-årige liv og det er ikke dem... en ting er sikkert, jeg ser etter en blond fyr, det føles ikke ut som det skal være noe annet.
Gjest Gjestnygjerrig Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 INGEN som ser hvem han kan ligne på eller sitter alle andre også å klør seg i hodet hvem han kan ligne på?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Hehe, med mindre din fetter har vært på TV et eller annet sted, så tror jeg ikke det er ham. Alltid morsomt med folk som ligner på kjendiser, men det kan være litt skremmende også. Jeg hadde en kompis som er UTROLIG lik Petter Solberg i noen vinkler, så da han var på førstesida av Dagbladet eller noe i halvskygger så ble jeg skremt. "Hæ er han på førstesida... åååh det er Solberg ja... det ga mer mening"
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Hmm, ja det var noen. Kanskje det er David Hyde Pierce? Broren til Frasier?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Nja han ville jeg ha husket om det var, er en evig stor fan av Frasier. På det bildet der så ligna han nesten litt på Neil Patrick Harris også... hmmm denne saken gjør meg gal.. - trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 http://frankeivind.net/blogg/wp-content/20..._02-470x264.jpg Fra Politiskolen-filmene.
Yvaine Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Syns nesten han ligner litt på Alan Rickman...?
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Lignet litt på Fred Astaire eller Christopher Plummer kanskje, hvis man legger godviljen til. Forøvrig finner jeg ingen logikk i at Petter Solberg noengang skal være på forsiden av noen avis
Valli Skrevet 20. september 2009 #10 Skrevet 20. september 2009 Synes han ligner en god del på Leslie Jordan, som spilte Beverly Leslie i Will & Grace
Meaty Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 Hehe, synes han ligner litt på Teller, jeg.
MarianneE Skrevet 23. september 2009 #13 Skrevet 23. september 2009 Synes han ligner en god del på Leslie Jordan, som spilte Beverly Leslie i Will & Grace det tenkte jeg og!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. september 2009 #16 Skrevet 23. september 2009 MEATY: TUSEN TUSEN TAKK!!! DER tror jeg den kom!! Det føles rett ut. Jeg er så klart en stor fan av Bullshit-serien. Anbefaler den til alle mennesker med en stor dose sunn fornuft og humor. De "knuser myter" om diverse organisasjoner som PETA og speideren og mye annet. Skal visst snart komme sesong 6 mener jeg å huske.. gleder meg vilt!! Han er jo så klart en liten blond luring han også, så det må være han jeg tenker på. Tusen takk til alle som har svart!
Meaty Skrevet 23. september 2009 #17 Skrevet 23. september 2009 MEATY: TUSEN TUSEN TAKK!!! DER tror jeg den kom!! Det føles rett ut. Jeg er så klart en stor fan av Bullshit-serien. Anbefaler den til alle mennesker med en stor dose sunn fornuft og humor. De "knuser myter" om diverse organisasjoner som PETA og speideren og mye annet. Skal visst snart komme sesong 6 mener jeg å huske.. gleder meg vilt!! Han er jo så klart en liten blond luring han også, så det må være han jeg tenker på. Tusen takk til alle som har svart! Så bra!! Ja Bullshit er en serie som får ALT for lite oppmerksomhet, og som regel så blir den jo sendt på svarte natta! Internett er redningen da, hehe. Utrolig at alle disse svadaprogrammene med f.eks. "synske" folk får så mye sendetid på f.eks. FEM, de som liker sånt bør jammen se et par episoder med Penn & Teller!!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #19 Skrevet 26. september 2009 MEATY: TUSEN TUSEN TAKK!!! DER tror jeg den kom!! Det føles rett ut. Jeg er så klart en stor fan av Bullshit-serien. Anbefaler den til alle mennesker med en stor dose sunn fornuft og humor. De "knuser myter" om diverse organisasjoner som PETA og speideren og mye annet. Skal visst snart komme sesong 6 mener jeg å huske.. gleder meg vilt!! Han er jo så klart en liten blond luring han også, så det må være han jeg tenker på. Tusen takk til alle som har svart! Opplysning: Sesong 7 er allerede sendt i USA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå