Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Hei Jeg startet en ny tråd med datakortet nå er jeg i gang.Er ferdig med modul 1 og bestod testen dette synes jeg var nyttig for meg jeg var helt grønn når det gjaldt data. Ha en fin dag da dere )))))) hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Hoppet du på det til tross fra frarådinger? Jaja, håper bare ikke du føler du kaster pengen ut av vinduet for det føler jeg at jeg har gjort med all investert datautdannelse! Ingen har bruk for det lenger desverer, så det hjelper ikke med noe datakort eller ei der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 hei anonym Det var nok mer av egen interesse at jeg tar det.Er ganske usikker når detgjelder data,så jeg fant ut at var bedre å ta det enn rote og gjøre noe galt med dataen. Jeg trenger det til andre studier på BI. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå