Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #1 Skrevet 19. september 2009 hvilke sanger synes du er sexy`?
Gjest Sadistic Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ciKLcogbC-A <----- Strippesangen min. Lyrics; Puscifer Rev 22:20 Don't be aroused by my confession, Unless you don't give a good goddamn about redemption I know Christ is coming But so am I You would too if the sexy devil caught your eye She'll suck you dry But still you'll cry to get back in her bosom To do it again She'll make you weep But the more you'll cry to be back in her bosom And do it again <---- den er bare deilig. Lyrics: Closer You let me violate you, you let me desecrate you You let me penetrate you, you let me complicate you Help me I broke apart my insides, help me I’ve got no soul to sell Help me the only thing that works for me, help me get away from myself ----------- Det var det jeg kom på av spesifikke sanger nå i farten Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 20. september 2009 av Skya
twang Skrevet 20. september 2009 #3 Skrevet 20. september 2009 marvin gaye - lets get it on julio iglesias - everybodys talking marvin gaye - sexual healing
Gjest sardintroll Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Denne synes jeg er helt rå og herlig. I got pictures of naked ladies Lying on their beds I whiff that smell and sweet convulsion Starts a-Swelling inside my head I'm making artificial lovers for free I start to howl I'm in heat I moan and growl and the hunt drives me crazy I fuck like a Beast I come round, round i come feel your love Tie you down, down i come steal your love I come round, round i come feel your love Tie you down, down i come steal your love Handler ikke om sex i det heeeeeeele tatt.... :gjeiper: Endret 5. mai 2010 av Trampe kopirett
Gjest MikeWaters Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=eEJGk8qfAgI&feature=related
pusleline Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jace Everett - I wanna do bad things with you... Alicia Keys har jo en del sexy sanger også. Dessuten synes jeg Rammstein el har mye sexy...
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Sophie B. Hawkins - Damn I wish I was your lover Meredith Brooks - What would happen Sheryl Crow - What I can do for you Richard Marx - Keep coming back Depeche Mode - Enjoy the silence Sånne sanger synes jeg er sexy...
Gjest sardintroll Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 En annen jeg synes er sexy, er "I wanna kiss you all over" med Exile.
~Maja~ Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Alt av Deftones. Vokalisten har en så fantastisk deilig stemme at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg noen ganger. :rødme: Deftones - Beware
Gjest silie Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 ÅÅÅÅ, jeg elsker "Damn, l wish l was your lover" Den har jeg lyst til å spille til en viss person:)
~Maja~ Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Soundtracket til Queen Of The Damned! Å herlighet, SÅ enig med deg. Det må være ett av de beste soundtrackene noen sinne.
Gjest sardintroll Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Steamy Windows av Tina Turner er både tøff og sexy, og handler kort fortalt om å knulle i baksetet. :gjeiper: http://www.youtube.com/watch?v=iR9XHOZpskw&feature=fvsr
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #16 Skrevet 7. mai 2010 synes marilyn manson høres greit ut å pule til, men ingen har gjort det ennå! >:-( Rage against the machine, derimot, sikkert ikke det første en forbinder sex med, men når en først har gjort det! ÅÅHÅHÅÅ
*Numi* Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 synes marilyn manson høres greit ut å pule til, men ingen har gjort det ennå! >:-( Rage against the machine, derimot, sikkert ikke det første en forbinder sex med, men når en først har gjort det! ÅÅHÅHÅÅ Er du hissig, Cyanid? Manson er knall å pule til. Enig i det. Disposable Teens er en snerten rytmisk pulesang. (Snakker av erfaring) Han har flere lidenskapelige også, om det er ønskelig. 1
cyanid Skrevet 7. mai 2010 #18 Skrevet 7. mai 2010 I senga kan jeg bli hu hei ;-D Men litt hissig er jeg, siden det ikke har vært pulings siden mandag! Derfor! Men hvis jeg ikke er hissig, kan vi ha oss til Air, da er det så fint jeg nesten grein
Bunyan Skrevet 12. mai 2011 #19 Skrevet 12. mai 2011 opp med denne tråden igjen! moro at folk har så forskjellige svar. mine sexysanger bærer preg av at jeg aldri hører på artistene ellers. dessuten liker ikke kjæresten min disse, så de blir mest hørt på for å styrke egen seksuell selvtillit brandy - focus jill scott - crown royal c. aguilera - get mine, get yours janet jackson - my need destiny's child - t-shirt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå