Gjest glemsk Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg husker ikke så mye av boka (eller var det kanskje 2?) da jeg leste den for veldig mange år siden. Det lille jeg husker er at hun av en eller annen grunn rømmer eller noe og overlever ved å bli tatt opp i en ulveflokk. Det er stort sett alt jeg husker og jeg tror boka heter det samme som jenta. Og at det begynner på R. Noen som vet hvilken bok jeg snakker om?
Gjest ts Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 kom litt lenger med et engelsk søk Det må være serien om Julie jeg tenker på, er det ikke? Jean Craighead George - Julie of the Wolves Føler meg litt dum her jeg svarer på mitt eget spørsmål, hehe
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Ja, jeg tror du over har rett - på norsk heter boken "Ensom blant ulver" (og jenta het Miyax på sitt eget språk). Jeg elsket den boka som barn! Drømte meg bort og ville også bo blant ulvene.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Ah, nå så jeg at det var ts selv som hadde funnet det ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå