Gå til innhold

TYLÖSAND sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter hjørnesofa til vår nye stue. Det største problemet er at det ikke er allverdens med plass, sofaen kan ikke være større en 277x300cm. Det eneste alternativet vi foreløpig har funnet er TYLÖSAND 2+3 seter satt sammen til hjørnesofa, fra Ikea. Noen her som har erfaring med disse sofaene, blir de seende "slitene" ut etter kort tid? Andre forslag til sofa taes også i mot med stor takk :jepp:

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ole_*
Skrevet

Vi har Tyløsand! Elsker den, har hatt den siden 2005 - den er like fin. Trekket vaskes i vaskemaskin og sofaen ser gullende ny ut og den brukes ganske grovt. Skal aldri noensinne ha en sofa som ikke har avtagbare trekk. Og designen på Tyløsand er fabelaktig, skal flytte snart og da skal vi skjøte på den med en ekstra 2seter og chaiselounge :-) Anbefales virkelig :)

Skrevet

Jeg har også den, 2+3, og er kjempefornøyd! Har hatt den i snart fire år og har katter + hund. Sofaen er fremdeles kjempefin og det er superpraktisk å kunne vaske trekkene. Har også flyttet fra stor stue til liten stue, og da var det kjempegreit at sofaen er så fleksibel ift hvordan du setter den sammen. Nå er den som hjørnesofa. Og den er superkomfy å sitte på/ligge i! Stor nok til at meg og sambo kan ligge inntil hverandre å kose, og komfy nok til at jeg ikke kvier meg for å la overnattingsgjester sove på den :)

Jeg har den sandfargete, den er mye lysere enn den ser ut på bildet.

Skrevet

Du som skriver at den er fin til overnattingsgjester: hva er liggemålene på den sofaen? :)

Skrevet

Med overnattingsgjester, så mener jeg altså overnattingsgjest, bare så det er sagt ;) 3-setern er ganske nøyaktig 2 meter på innsiden, men om man ligger på 2-seteren med hodet eller beina i 3-seteren, er den lengre. Den er i hvert fall dyp, og god å ligge på! Har sovnet der et par ganger ja :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...