Gå til innhold

Roaccutane blandt unge

Gjest youlookslashy

Anbefalte innlegg

Gjest youlookslashy

Vil bare si ifra for de som vil følge litt med! Er fjorten år gammel, og har en blogg for og informere og fortelle om bivirkninger og fordeler med Roaccutane. Som ung er det mye som følger med, i tenårene når man er ENDA sårere ang. utseende o.l. Hvis noen vil følge med, så er det bare koslig! Roaccutan er min siste utvei, og jeg håper å informere flest mulig. Blir bra informasjon for f.eks foreldre som vurderer og sette barna på Roaccutan.

www.sisteutvei.blogspot.com

Endret av youlookslashy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke kommentert ang. Kari, so here goes...

Ikke bry deg. De færreste på din alder vet noe særlig om hudsykdommen acne. Bare det at du i så ung alder har fått roaccutan, sier sitt. Det er rett og slett intet annet som funker. Kari vet neppe nok, rent faglig sett, til å kunne overprøve en hudlege som har 6 års grunnutdannelse i medisin, praksis og så flere års spesialisering. ;)

Det er supert at garnier funker på henne, men du har en helt annen type acne aom kun roaccutab vil kunne bite på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest youlookslashy

haha, helt enig! Skjønner ikke hvordan hun kan uttale seg på den måten, og i tilleg råde meg til og SLUTTE på roaccutan, ble jo helt ute på jordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...