Gå til innhold

Kjæreste som dar ut hver helg, hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hva synes dere om at samboeren/kjæresten skal dra ut på byen hver helg?

Jeg personlig synes det er mye at han drar ut hver eneste helg. Føler jeg ikke får noen ordentlige helger med han da :( På fredager er han som regel sliten etter uka, på lørdag skal ha ut, og på søndag er han så dårlig og klein at han ikke orker en verdensting. Jeg kunne blitt med ut, men problemet er at vi ikke fungerer sammen når vi har drukket. Og itillegg er jeg redd hvis jeg tar han med på fest, at han drikker seg så full. Det værste jeg vet er altfor fulle folk. Jeg merker også så godt at han ikke trives sammen med mine venninner når vi er ute, noe jeg synes er kjempe trist, da disse jentene kommer alltid til å være en del av meg..

Jeg elsker han over alt på jord, og vil ikke at det skal ødelegge forholdet. Jeg vet at gutter mellom 20 og 30 er glad i å feste og ha det morro. Men jeg synes det må gå ann å gi litt kjæreste tid til kjæresten sin og? Ikke bare kompisene i helgene? Jeg er heller ikke den som drar ut så ofte, så jeg blir sittenes hjemme, fordi jeg trives med å ta et par rolige helger innimellom. Så i det siste har jeg tenkt på å bare dra ut så mye jeg kan bare for å bevise at jeg ikke er kjedelig, og at jeg er morsom å være med jeg å :) Jeg unner han alt godt å jeg vil selvfølgelig at han skal ha det morro med venner. Vil ikke at han skal tenke at jeg er en av de damene som holder kjæresten i lenker.. men hva med meg??

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Slik hadde jeg rett og slett ikke giddet ha det. Ikke da jeg var 20 en gang.

Hvorfor har han slik behov for å feste og drikke hver eneste helg, hadde jeg spurt han om, hvis han hadde vært kjæresten min.

Skrevet

Sånn hadde ikke jeg heller giddet å ha det! Bank litt vett i skallen hans, og forstå at han MINST kan være med deg annenhver helg! :)

Skrevet

Jeg er enig. Synes det er litt umodent av dem som overhodet ikke kan gi slipp på singellivet, og absolutt må være sosial med alle andre "hver" helg.

Skrevet
Hva synes dere om at samboeren/kjæresten skal dra ut på byen hver helg?

Jeg syntes han burde ha litt interesse for deg også, det er jo normalt å ville være hjemme med kjæresten innimellom også! selv om man er gutt!

her i huset har vi en ganske grei regel der. de helgene han jobber fre og lør, og er ferdig 18.00.. så er han med kompisene, enten de går på byen eller ser fotball, og jeg er med venninner, går ut eller bare har litt alene-tid.

annenhver helg når han har fri, så er han sammen med meg enten vi går ut eller blir hjemme.

du burde hvertfall ta det opp med han dersom det plager deg, ingen forhold fungerer bra uten kommunikasjon:)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Gode svar :) I starten var vi mye sammen, og det var en periode hvor han omtrent ikke dro ut... Men pluttselig ble han så "gira" på å dra ut, akkurat som om noen hadde snakket med han om det..? Vet ikke hva jeg bør gjøre, for jeg mener at han bør ha et sosialt liv, og ikke bare meg heller, men ikke hver helg...? Selvom alle venner av han synes han drar ut lite, og at såpass bør jeg tåle. Kompisene drar ofte ut fredag og lørdag i tillegg, så det at han drar ut bare 1 gang i uka er visst lite i den gjengen. Synes de kan bli litt mannfolk snart. Men det å ha en "regel" på det er smart men kommer også til å føle at jeg holder han igjen. Men jeg vil ikke gå hele livet å være bekymret hver helg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...