Gå til innhold

KØ- Vålerengatunellen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg så lei at jeg har mest lyst til å kaste opp! Møter jeg på kø på vei hjem fra jobb i dag parkerer jeg bilhelvette mitt i veein og GÅR hjem og melder bilen stært.

Orker bare ikke mer kø. Det må da gå ann å få minimum 4 felt der! Er det mulig! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt for jævlig. Men det hjelper ikke med 4 felt når kjerringfaen er på tur. Enten får de lære seg å kjøre bilhelvete eller ta tog/buss. :sinnatagg:

Skrevet

Må dere roe dere i varmen da, gutter.

Nå er det åpnet og det er 70 i nordgående løp - og tre felt.

Skrevet

Gikk som en drøm både inn og ut i går! Suste innover uten å bremse en eneste gang i dag tidlig også!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tre felt, 70 km/t og tanter som ble medlemmer i 1970!

Trenger jeg si mer? :hoho::hoho:

Skrevet

Medlem av hva? Hvis du mener samfunnet generellt, så stemmer 1970 ganske bra :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Medlem på KG selvsagt, FØR data'n tok sitt inntåg. :hoho:

Det går så tregt gjennom tunnelene at det er så en skulle tro folk satt og rasta der inne :hoho: Dårlig dekning er det på tlf der inne og typisk er det at folk som ikke ligger inne i telefonboka ringer :briller:

Da ryker tlf ut tur bilvinduet 8)

Skrevet

Dette er jo minst like meningsfyllt som å sitte i kø... :P

Skrevet

Medlem siden 1970?, må være steingammal.

Gjest Anonymous
Skrevet

å je gruer meg....24 min igjen ta ærbesda'n og jeg befinner meg i tunnelhelvette med de steingamle :o

Skrevet

hvis man skal lage firefelts vei må det masse veiarbeid tl

ergo blir det mer kø

og forresten så fins det alternative kjøreruter

Skrevet
å je gruer meg....24 min igjen ta ærbesda'n og jeg befinner meg i tunnelhelvette med de steingamle :o

Hølending eller, din......."gjøk" :ler:

Skrevet
Tre felt, 70 km/t og tanter som ble medlemmer i 1970!

Trenger jeg si mer? :hoho::hoho:

Det er i hvert fall mer enn det var.

Og hvis du er så ung at du tror at dette forumet eksisterte i 1970 - vel da... må du gå hjem og lese litt teknologihistorie, gutten min...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er dette forumet kun for medlemmer blottet for humor eller??

Må da forstå at jeg skjønner at medlemmene ikke er fra 1970!

Dessuten er jeg ikke gutt :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hølending eller, din......."gjøk" :ler:

ooooooooohhhhhhh je gruer meg igjen. Kun 36 minutter igjen til køhelvette for Hølendingen. Det er så'n kæn bli alldeles forstyrre! :hoho::hoho:

Skrevet

Faen, da var det snart hemmat turen igjen og idag regner det i bøtter og spann. Kommer garrantert bak ei steingammal hengemyr med hakkan ned mellom beina som er drit redd for å drukne :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir overtid på Hølendingen i dag. jeg orker bare ikke reise i køhelvette sammen med medlemmene fra 1970 med hodet i fanget.

Hengemyra begynner vel i Festningstunnellen allerede, forbi dophuene ved trafikkmaskinen og helt fram til tantene som er grunnen til køen helt oppe på Kløfta :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...