Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at igår sendte en av min eks sine BESTEkompiser meg melding på facebook der han skrev "Hei! Hvordan går det? Altfor lenge siden sist..Klem" Vi har sendt meldinger fram og tilbake idag om skole osv, bare hverdagslige ting. En av de første tingene han skrev var at det var slutt mellom han og dama (som han har vært on and off med myyyye) Og nå spør han plutselig om vi skal møtes på byen=S

Det skal nevnes at jeg kun møtte han da jeg var sammen eksen, gjennom han, og det har alltid virket som han har likt meg, ikke på den måten men som kjæresten til kompisen sin. Vi har aldri møttes uten at jeg var med eksen (noe som jo er naturlig når man er i et forhold) Jeg liker han som person og syns han er en ålreit fyr, men er usikker på hva slags evt baktanker han har. Er gutter så shady mot hverandre at de prøver seg på bestekompisen sin eks? De har tatovert forbokstavene sine på armen..de 2 og de 2 andre bestekompisene hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange rare mennesker i verden, noen er sånn at de prøver seg på eksen til kompisen, andre er sånn at de ber kompisen kødde med eksen for å finne ut hva hun gjør på for tiden..

jeg ville uansett ikke avtalt direkte å møte han, bare tilfeldigvis nevnt hvor jeg skulle ut og hvem jeg skulle ut med, på en likegyldig måte.

hvis han da stiller opp, og er åpenbart ute etter deg, så spør han et par enkle spørsmål:

hvordan tror du bestekompisen din liker det som skjer nå?

hvordan ville du reagert hvis han prøvde seg på eksen din?

hva som skjer deretter kommer helt an på hva du ønsker :)

Skrevet

For og si det sånn, jeg kunne aldri tenkt meg og hooke opp med han. Bare møte han som venner.

Skrevet

Tror nokk han vil noe mer, for å si det slik.

Mange gutter tenker: Boys are for buddies, girls are for fucking! Med andre ord så har de gutter de er bare kompiss sammen med.

Men men ikke alle er like da.

Skrevet

Ja, det er vanskelig og vite. Jeg vil ikke tenke at han er sånn. jeg kunne uansett aldri tenke meg og gjøre det for det er bare dårlig gjort uansett om jeg har vært bitter på min eks så ville jeg ikke gjort det. Selv om eksen min sikkert hadde gitt faen uansett.

Skrevet

Nå vil han ta en kaffe med meg en dag. Jeg skjønner det virkelig ikke, han er en av bestekompisene til eksen min, hva tenker han på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...