Gå til innhold

~ Menn i "godteposer" på stranda"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er søtt, jeg, samtidig som det er nyttig. På den måten slipper man å kjøpe katta i sekken. :hoho: Nåja, kanskje ikke katta, da. Varene ligger på en måte fremme, omtrent som i grønnsaksdisken, sånn at man kan se og kanskje klemme litt på dem før man bestemmer seg.

Anna

Skrevet
Er redd for at jeg i denne sammenhengen tusler rundt med en temmelig ordinær "handlepose" av typen badeshorts

Hurra for handleposer!! :hoho:

Skrevet
sånn at man kan se og kanskje klemme litt på dem før man bestemmer seg.

Jammen ikke rart en del mannfolk ikler seg sånn "godtepose" på stranda om det kan medføre at en del fremmede kvinns kommer bort å kjenner på'n

:hoho:

Skrevet

Jeg????

Neppe, tror de fleste hadde nøyd seg med et kort blikk bare i min retning :ler: så den varianten hadde nok ikke funka nei.

Lenge leve badeshortsen ;)

Skrevet

Hihi, fryder meg virkelig over det fortreffelige begrepet ditt, Livets Datter. Knallbra.

Menn i godteposer= spy

• 6 måneder senere...
Skrevet

Menn i godteposer= spy

My point exactly! :kvalm:

Skrevet
"Godtepose" er til nå noe av det ekleste begrepet på dette badefenomenet. Takk for opplysningen' date=' LD! :ler:[/quote']

Enig :ler: Ler meg skakk. Har gitt gutta på jobb beskjed om hva de absolutt ikke bør bekle seg med til sommeren :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet
Trange badebukser (evt. med strikk i baken)' date= som lager en "søt" liten "godtepose" foran.

Hmm, mannfolk med godtepose foran? De gjemmer vel sminkePUNGEN der da, tenker jeg! :ler:

Skrevet

Kom akkurat hjem fra Thailand, og der hadde nesten alle mannfolkene en slik "Godtepose". Skikkelig ulekkert! Særlig på dem med så stor mage hengende over at man knapt kunne se om de hadde noe på seg eller ikke.

Gjest Seleena
Skrevet

Enig, EG synst ikkje det er fint, men kjærasten gjer tydlegvis! (han har heldigvis kroppen til det!) Har alltid hatt lyst å kjøpe ein surfeshorts til han, men trur han hadde blitt fornerma :roll:

Fint ord forest :wink:

Skrevet

På en kjekk mann kan det da ikke være så verst med en godtepose?

Jeg ville ikke mislikt synet, akkurat! :sjarmor:

Skrevet
På en kjekk mann kan det da ikke være så verst med en godtepose?

Jeg ville ikke mislikt synet, akkurat!  :sjarmor:

Kommer kanskje også litt an på kvaliteten på innholdet...? :P

Skrevet

Kommer kanskje også litt an på kvaliteten på innholdet...? :P

Ja, men da ser en ihvertfall kvaliteten på innholdet....eller kanskje heller kvantiteten. :hoho:

Forresten, vi går jo ikke akkurat i store badeshortser vi damer heller. Og menn glaner på oss! Hvorfor skal de få ha sitt i fred? :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...