Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Vet ikke om dette er rett forum å spørre på, men tar sjangsen på at noen kan hjelpe meg Har et digitalkamera fra nikon der linsen plutselig ikke vil åpne seg når jeg slår det på. Noen som har peiling på hva som kan være grunnen?
Gjest Gjest_Fotografen_* Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 Vet ikke om dette er rett forum å spørre på, men tar sjangsen på at noen kan hjelpe meg Har et digitalkamera fra nikon der linsen plutselig ikke vil åpne seg når jeg slår det på. Noen som har peiling på hva som kan være grunnen? Jeg aner ikke, men linsa på kameraet mitt åpner seg ikke hvis batteriet har blitt dårlig. Lyser det noen lamper, eller kommer noen lyd når du skur det på? Ellers så er det jo slike ting som mekanisk skade, annen teknisk feil, eller en eller annen innstilling. Hvis det ikke hjelper å skifte batteri bør du nok ta det med innom en kamerabutikk.
Marblecake Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg har ett kompakt kamera fra Nikon, og det åpner seg ikke pga. batteriet var gåent, når jeg byttet det ut så ble det, så enig med innlegget ovenfor, forsøk å bytt batteri, hvis ikke må du nok levere det inn hos forhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå