Gjest gjest nå Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg trenger en sports-bh, men etter å ha vært innom det som er av sportsbutikker har jeg ikke funnet noe som passer. Jeg bruker 80H (+/- avhengig av modellen). Jeg kommer ikke til å jogge eller drive annen veldig hard trening, men den må holde ting på plass ved spinning, og ellers aerobic med litt hopp og sprett. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt? I Bergen? Det er vel mulig å få tak i via nett, men skulle gjerne ha prøvd det først. Evt. hvis noen har en konkret å anbefale som man vet hvordan er i størrelsen så kan jeg kanskje prøve meg via nett også. 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 (endret) Jeg har denne i svart og hvitt. Jeg har den i 30G, og den er genial! Kan hoppe opp og ned, stupe kråke og danse på trampoline. Puppene holder seg der de skal. Har prøvd mange sports-BH'er men denne tar kaka. Er verdt sin vekt i gull! Den har visst vunnet pris for beste sportsBH i Storbritannia også (se nederst på siden). Jeg hadde ærlig talt hatt pupper på knærne uten denne. Endret 18. september 2009 av Emmanuelle
Rosalie Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Får man kjøpt noe sånt i Norge? Gjerne på butikk hvor man får prøvd først? Når det gjelder BHer er slett ikke en størrelse en størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Takk for superraskt svar. Kanskje jeg skal prøve meg på den. Det var jo ikke noe å si på prisen, så er det bom er det ingen krise. Bruker du samme cup i den som ellers? Sånn at jeg da skal ha 36H? Har aldri kjøpt bh i utlandet før, så er litt usikker på dette med størrelsen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 (endret) Jepp, akkurat samme størrelse. Nå har jeg gått ned til FF-cup, men den sitter fremdeles som et skudd Den har 2 hemper så du kan regulere litt selv. Går an å gå innom et sted som selger Freya-bh'er, finne størrelsen sin der og så bestille fra nett. Må bare si at det absolutt ikke er Change-størrelser om noen har målt der. Jeg er en H-cup i Change og en FF/liten G i freya. Endret 18. september 2009 av Emmanuelle
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Hm. Det var bra du skrev. Det er på Change jeg har blitt målt og har kjøpt alt undertøyet mitt i nyere tid... Får kanskje gå innom en annen undertøyskjede og bli målt der også da. Det skal ikke være lett tydeligvis.
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 (endret) Hm. Det var bra du skrev. Det er på Change jeg har blitt målt og har kjøpt alt undertøyet mitt i nyere tid... Får kanskje gå innom en annen undertøyskjede og bli målt der også da. Det skal ikke være lett tydeligvis. Hun på Change sa jeg måtte gå opp 1 størrelse der fra Freya-størrelsene. Så jeg tror at om du går ned en størrelse i sports-bh når du kjøper på bravissimo, burde det gå bra Men det kan være greit å få målt, så slipper du å sende tilbake Endret 18. september 2009 av Emmanuelle
Bex Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det er jo virkelig håpløst å få tak i sportsundertøy for store størrelser i Norge. Mange tror jo at C-cup er stort... Jeg bruker denne: http://www.bravissimo.com/products/lingeri...px?colour=Black Liker godt at puppene separeres. Funker til løping for meg som er 65GG (30GG)... Og så er denne bra: http://www.shockabsorber.co.uk/home/produc...pportlevel4.htm i Style B109. Men den har jeg ikke fått tak i på en stund.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for tips alle sammen. Jeg har bestilt den som Emmanuelle anbefalte. Skal bli spennende å se om den passer, og fungerer greit. Håper den kommer snart Endte opp med å kjøpe sportsbh'en de selger på Change også. Medium pluss fornøyd med den. Den fungerer vel greit nok til spinning og styrketrening, men føler at den ikke støtter god nok ved jogging. Fant først ut etter først bruk at den kun kan håndvaskes også, noe som er et ordentlig minus. Den du (Bex) linker til fra Bravissimo ser veldig greit ut. Kjekt med noe som separerer brystene. Kanskje jeg skal prøve meg på den også.
Gjest ts Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 TS igjen her. Har brukt BH´en som Emmanuelle anbefalte et par ganger nå, og jeg er veldig godt fornøyd. Brystene holdes godt på plass, uten at jeg må ha dem helt oppunder haken. Eneste problemet er at jeg rett og slett synes at den er litt vanskelig å få på. Men det går nå alltids, så ikke noe stort problem. Jeg anbefaler den på det varmeste. Husk at du må betale fortolling+moms hvis du handler fra den siden. Jeg betalte ca 170,- for å få hentet ut pakken på posten.
Gjest Emmanuelle Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Så bra du likte den ts! Er enig i at den er litt kinkig å få på, men etter å ha brukt den noen ganger blir man vant til det. Jeg har null problemer med det etter å ha "øvd" litt Jeg elsker min iallefall, kommer aldri til å kjøpe noen annet merke.
Gjest minibu Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, det er jo virkelig håpløst å få tak i sportsundertøy for store størrelser i Norge. Mange tror jo at C-cup er stort... Jeg bruker denne: http://www.bravissimo.com/products/lingeri...px?colour=Black Liker godt at puppene separeres. Funker til løping for meg som er 65GG (30GG)... Og så er denne bra: http://www.shockabsorber.co.uk/home/produc...pportlevel4.htm i Style B109. Men den har jeg ikke fått tak i på en stund. http://sportbras.timarco.no/Product9e10aec...75e87869bb.aspx Er det denne?
Bex Skrevet 23. oktober 2009 #13 Skrevet 23. oktober 2009 Tror kanskje det der er en annen, med litt mindre støtte i. De har fire nivåer, og her: http://www.shockabsorber.co.uk/home/produc...pportlevel4.htm ser du de to på nivå fire. Det er vel den jeg bruker, og den du har funnet?? Kan ikke gå god for den jeg ikke har prøvd, men det ser kanskje ut som at puppene ikke har hver sin cup, men blir mer en stor masse på den du linker til? Jeg foretrekker at de blir separert, men den er sikkert god den andre også!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 http://sportbras.timarco.no/Product9e10aec...75e87869bb.aspx Er det denne? Dette er nok den Emmanuelle anbefalte, og som jeg (TS) nå har hatt en stund. Jeg er fortsatt veldig godt fornøyd med den (og begynner å få teken på å få den på meg også ) Jeg har store, tunge bryster, men med denne sportsbh´en sitter det godt på plass, og jeg kan både sykle, løpe og drive annen trening uten at jeg trenger å tenke på brystene. Man får en stor pølse-pupp av den, så ønsker man brystene mer separert er gjerne den som Bex anbefaler et bedre alternativ. Jeg er på jakt etter en eller to til, og har tenkt meg å prøve den som Bex anbefaler, rett og slett for å ha noe å variere med.
FlyBabe Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Ok, dette ser ut som det er størrelser for store cuper? Hva om du er stor rundt hele bysten da? Jeg bruker 95B i vanlig BH, og har problem nok med å finne det. Enda større problem med med å finne sportsbh i denne str. Noen som har noe tips? Slik jeg skjønte størrelsestabellen over her, så stopper de bh'ene dere linket til på rundt 85.. tar jeg feil?
Lykkelitenen Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 (endret) Har du løplabbet i nærheten kan du prøve shockabsorber hos dem. De har mange store størrelser. Change og Netty har også godt utvalg. Selv har jeg to shockabsorber, en fra løplabbet og en fra en nettbutikk jeg ikke husker navnet på. har foresten 70I-70J selv, så ikke lett å finne rett størrelse Endret 20. september 2011 av Lykkelitenen
FlyBabe Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 For min del har jeg ikke løplabbet i nærheten (aner ikke hvor det er engang) og aldri hørt om netty eller change..
Lykkelitenen Skrevet 20. september 2011 #18 Skrevet 20. september 2011 (endret) På hjemmesiden til change og løplabbet kan du se hvor det er butikker, har du mulighet til å finne en og droppe innom vil jeg anbefale det, de har både kunnskap og utvalg til store bryster begge har også nettbutikk. Til TS, så har man alle tre i Bergen. Anbefaler Løplabbet, netty og change i den rekkefølgen om du tar turen innom Endret 20. september 2011 av Lykkelitenen
FlyBabe Skrevet 20. september 2011 #19 Skrevet 20. september 2011 dette er egentlig en gammel tråd, som jeg tok oppigjen fordi jeg har nesten samme problemet.. bare ikke med cup-størrelsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå