Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 til dere som har herpes i underlivet.. er det vanlig å få herpesutbrudd på kroppen også? enten samtidig, eller også når man ikke har underlivsinfeksjonen?
Inx Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 til dere som har herpes i underlivet.. er det vanlig å få herpesutbrudd på kroppen også? enten samtidig, eller også når man ikke har underlivsinfeksjonen? Det kan skje, men da i nærheten av de andre utbruddene...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Det kan skje, men da i nærheten av de andre utbruddene... okei, for jeg får noe som ligner på herpes på lårene og magen, gjerne før og etter vaginalt utbrudd... ekkelt :S er dette også smittsomt?
Gjest youlookslashy Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Herpes er smittsomt Eneste herpesutbruddet jeg har fått var på leppa, så jeg vet egentlig ikke..
Inx Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 okei, for jeg får noe som ligner på herpes på lårene og magen, gjerne før og etter vaginalt utbrudd... ekkelt :S er dette også smittsomt? Ja, det er herpesutbrudd og ja det er smittsomt. Har du snakket med din lege og fått utskrevet noe "antiviralt"?
Gjest youlookslashy Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Ikke for og stjele tråden eller noe, men sånn kjapt, hvordan smitter egentlig herpes? ANER ikke hvordan jeg har fått det..
Inx Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Ikke for og stjele tråden eller noe, men sånn kjapt, hvordan smitter egentlig herpes? ANER ikke hvordan jeg har fått det.. Smitter via væske med virus fra herpessår/blemmer som kommer i kontakt med slimhinner.
Gjest youlookslashy Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Smitter via væske med virus fra herpessår/blemmer som kommer i kontakt med slimhinner. å. så jeg kan ha hatt det lenge og plutselig få et utbrudd? lenge siden jeg har hatt utbrudd nå altså, hadde det når jeg var 12 eller så.. To år siden.
Inx Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 å. så jeg kan ha hatt det lenge og plutselig få et utbrudd? lenge siden jeg har hatt utbrudd nå altså, hadde det når jeg var 12 eller så.. To år siden. Ja, det er helt normalt. Viruset blir værende i kroppen din selv om immunforsvaret har laget antistoffer mot det og således holder det tilbake - inntil immunforsvaret ditt av en eller annen grunn er svekket. Noen får aldri utbrudd selv om de har viruset i seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå