Gå til innhold

Pølser på termos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man la pølsene trekke før man legger dem i termosen?

Skal det være vann i termosen?

Skal spises ca. 6 timer etter at jeg lukker lokket på termosen:)

Skrevet

Enten trekker du pølsene hjemme og legger dem i tørr termos, eller så fyller du kokende vann på termosen og legger først pølsene oppi når de skal spises. :)

Skrevet

Legger pølsene rett i thermosen og heller over kokende buljong, gjerne med chili eller andre krydder i. På med lokket, spiser når det passer.

Skrevet
Legger pølsene rett i thermosen og heller over kokende buljong, gjerne med chili eller andre krydder i. På med lokket, spiser når det passer.

:jepp:

Skrevet
Enten trekker du pølsene hjemme og legger dem i tørr termos, eller så fyller du kokende vann på termosen og legger først pølsene oppi når de skal spises. :)

Dvs: alle måter er riktig! :bursdag:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Ikke prøv å legge rå grillpølser nedi og varme dem opp i termosen! En bekjent av meg gjorde det, og enden på visa var at han ikke fikk opp pølsene igjen. :gjeiper:

Jeg for min del pleier å la pølsene trekke før jeg har de på termosen og heller over det varme pølsevannet. Varme pølser på tur er et must! :)

Skrevet

Lot dem trekke litt, så la jeg dem i termos med buljong. Gjorde turopplevelsen enda bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...