Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Liker jenter stort sett å bli fylt skikkelig opp, å ha penis helt inn til bunns? Eller er det som jeg har opplevd noen ganger at jenta lett kan få vondt..
Gjest Lea Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 Jeg skjønner ikke hvor gutter får dette fra! Det er veeeldig oppskrytt og JA det kan gjøre vondt!
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 det er sinnsykt godt for gutten da.. jo lenger inn.. jo deiligere!!) lars
Hedda-78 Skrevet 23. april 2002 #4 Skrevet 23. april 2002 Om den går heilt til bunns eller ikkje spelar ikkje stor rolle for meg (men det kan vere fryktlelig vondt å få den trykt oppi livmorhalsen!), det eg likar er når den er så kort at mannen ikkje treng å tenke på om det gjer vondt for meg, men at han kan "kjøre på" til kroppane våre stoppar mot kvarandre, eg likar så godt den lyden!12 3
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 "men at han kan "kjøre på" til kroppane våre stoppar mot kvarandre, eg likar så godt den lyden!" nå er jeg ikke med helt.. hva mener du med dette? lars:)
Mina22 Skrevet 23. april 2002 #6 Skrevet 23. april 2002 Jeg synes det er herlig "å bli fylt opp til bunns" som du sier. Men tror dette er veldig individuelt. Det kommer også ann på størrelsen til gutten her. For noen kan det gjøre vondt fordi den rett og slett er for lang... Har gudskjelov ikke det problemet selv!
Linnda Skrevet 23. april 2002 #8 Skrevet 23. april 2002 I enkelte stillinger kan det faktisk gjøre vondt når han bunner meg helt. Mens i andre stillinger går det helt bra! Tror man bare får finne ut hva som er godt for seg selv og partneren og være fornøyd med det!!12
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2002 #10 Skrevet 24. april 2002 Enig med Tuva her, noen ganger gjør det helt forferdelig vondt, andre ganger er det bare deilig... Hedda har og et poeng. Moralen er altså: ikke bunn for mye! For en gangs skyld har ikke størrelsen så mye å si, hehe...12
Fakse Skrevet 24. april 2002 #11 Skrevet 24. april 2002 Om det gjør vondt eller ikke har mye med dagsformen å gjøre for meg. Kommer ann på hvor nært mensen det er, for noen ganger er man mere følsom enn andre. Men stillinga har selvfølgelig mye å si. Eller visst han starter forsiktig, og ikke smeller til første gang han kommer inn i henne. _________________ ~~Ragnhild~~1212[ Dette Innlegg er endret av: Ragnhild den 2002-04-24 14:14 ]
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #12 Skrevet 25. april 2002 Har lest et sted at en skjede er ca 9cm (ni centimeter) lang.Vidden stod det visst ikke noe omm. Da burde det ikke være noe problem for de aller fleste menn å "fylle" en dame helt.Skulle være morro å se skjedene på disse damene som har problemer med å bli "fyllthelt opp". Hi-Hi.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #13 Skrevet 25. april 2002 Slutt og skryt!! Vet dere hvor langt det er tilbunns? Da har dere Norgesrekord i str i tilfelle. Jenta føler ikke noe i bunns
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #14 Skrevet 25. april 2002 Det kommer jo helt an på stillingen dere ligger i og bruker det. Noen stillinger er slik at man blir bunnet uansett størrelse, mens andre stillinger er sånn at den må være lenger for å komme helt inn. Det går jo fint an å kjenne bunnen med sin egen finger hvis man sitter på riktig måte. Og det er vel svært sjelden at pi**en er kortere enn en kort pekefinger.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #15 Skrevet 26. april 2002 Det er kjempe deilig å bli fylt helt opp... Bortsett fra et par dager før mensen, da er livmortappen litt øm. Lengden på vagina varierer like mye som lengden på penis. Hmm... Mye som skal klaffe gitt..
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #16 Skrevet 26. april 2002 Blir enormt provosert av innlegg som: Gjør det vondt for jenta? Det er sinnssykt godt for gutten da... Javel, det blåser jeg faktisk i! Jeg ligger ikke der og har det vondt for at du skal ha det godt... snørrunge...
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2002 #17 Skrevet 27. april 2002 At skjeden er 9 cm dyp må da være sprøyt som bare det. Jeg er gutt og har 17 cm lang penis. I enkelte stillinger, sånn som når hun sitter øverst og rir, kan hun tre seg helt ned til roten sånn at hele penis er inne i henne. Så det så. Gidder ikke å "måle" henne, men tipper hun er dobbelt så dyp som 9 cm skulle tilsi arne21
Gift Kristen Mann Skrevet 25. november 2018 #18 Skrevet 25. november 2018 På 26.4.2002 den 13.55, Gjest Anonymous skrev: Blir enormt provosert av innlegg som: Gjør det vondt for jenta? Det er sinnssykt godt for gutten da... Javel, det blåser jeg faktisk i! Jeg ligger ikke der og har det vondt for at du skal ha det godt... snørrunge... Ser du han har det godt, blir du også kåt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #19 Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, Gift Kristen Mann skrev: Ser du han har det godt, blir du også kåt. Hvordan i alle dager er det mulig å søke opp 16 år gamle innlegg????? Skjønner ikke hva folk driver med! Lag et innlegg selv da, hvis du lurer på dette. Anonymkode: e6bf5...274 4
Nusse Skrevet 25. november 2018 #20 Skrevet 25. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager er det mulig å søke opp 16 år gamle innlegg????? Skjønner ikke hva folk driver med! Lag et innlegg selv da, hvis du lurer på dette. Anonymkode: e6bf5...274 Intet nytt under solen; intet nytt under kjolen😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå