Gjest haren Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 har reagert litt på vanlig hårtoning - og tenkte at logona kanskje var et lantg bedre alternativ. noen som har forsøkt dette?
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 har reagert litt på vanlig hårtoning - og tenkte at logona kanskje var et lantg bedre alternativ. noen som har forsøkt dette? Jeg har prøvd fargen som er på tube, den var veldig veldig bra. Anbefales Håret ble glansfult og fargen sitter i lenge. Jeg har kort hår og kunne bruke 1 hårfargetube hele 3 ganger før den var tom. Før du farger håret med Logona plantefarge, må du rense håret slik at det ikke er mye skum, gele m.m igjen i håret Logona hadde også en egen rensesjampo jeg brukte før jeg farget det LOGONA ANBEFALES VARMT Logona har merket BDIH som jo er meget betryggende
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har prøvd fargen som er på tube, den var veldig veldig bra. Anbefales Håret ble glansfult og fargen sitter i lenge. Jeg har kort hår og kunne bruke 1 hårfargetube hele 3 ganger før den var tom. Før du farger håret med Logona plantefarge, må du rense håret slik at det ikke er mye skum, gele m.m igjen i håret Logona hadde også en egen rensesjampo jeg brukte før jeg farget det LOGONA ANBEFALES VARMT Logona har merket BDIH som jo er meget betryggende hei,jeg lurte på om noen viste om noen butikker eller no som selger logona?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 hei,jeg lurte på om noen viste om noen butikker eller no som selger logona? www.naturkosmetikk.com er en nettbutikk som selger logona
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Selges dette merket kun over nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå