Gå til innhold

Hva har du mistet i do? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey!

Hva slags morsomme opplevelser kan man ha ved å miste ting i do? :gjeiper:

Hva har du mistet?

Hvordan fikk du det opp?

Jeg har mistet:

Utallige hårspenner, lar de ligge der til de forsvinner i dragsuget! :fnise:

Mobil, denne måtte jeg nødvendigvis plukke opp... Hansker er kjekt å ha!

Solbriller, samme som over. Men den gangen hadde jeg ikke hansker.. :( Skrubbet og skrubbet og kjøpte antibac til meg og brillene så fort jeg forlot toalettet! :spy:

Deodorant, rett i søpla!

Parfyme, rett i søpla! Heldigvis var den nesten tom, ellers hadde det vært ganske kjipt...

Hårbørste

Og venninna mi fikk tett do, og da rørleggeren til slutt måtte tilkalles, fant han en flaskeåpner fra nyttårsaften laaaaaaaangt inni røret, bak maaaaaasse ekkelt! Dette var i mai eller noe! :skratte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke jeg som mistet det, men.... Nevø og niese var på besøk. Jeg oppdager tilfeldigvis at roughkosten min er våt og spør om noen vet hvorfor den er det. Nevø må innrømme at han har plukket den ut av do siden lillesøster hadde kastet den oppi der! Det hadde jo vært kjekt om han sa ifra hva som hadde skjedd så jeg slapp å bruke den, men jeg oppdaget jo heldigvis dette i tide.

Skrevet

Har mistet disse små "knagge" greiene som håndklerne henger i. To ganger også! Har tatt de opp igjen med en hanske. :P

Skrevet

Jeg har mistet meg selv i do, jeg. Var på fest og gikk på badet med en venninne, også skulle jeg klatre opp på dolokket for å kunne se hele meg i speilet, men skravlet så fælt samtidig at jeg ikke merket at dolokket var oppe... :fnise: Og jeg var faktisk helt edru.

• Liker 2
Gjest Gjest_kattemor_*
Skrevet

katten min HADDE en vane med å hoppe opp på dolokket når jeg pusset tennene om morgenen. Helt siden han var liten hadde jeg passet på at dolokket alltid var igjen, unntatt denne dagen. Det var en våt liten tass som måtte bades etter dette.

Skrevet

jeg har brukt og ha mobiltelefonen i baklomma og de gangene jeg har glemt og tatt den ut før jeg gikk på do, så har jeg hatt flaks og mobilen har landet på dokanten mange ganger. så den måtte jo bare falle i doen før eller senere, så da måtte den plukkes opp for hånd :P

den ble ikke mere brukt for å si det sånn!:P

Skrevet
Jeg har mistet meg selv i do, jeg. Var på fest og gikk på badet med en venninne, også skulle jeg klatre opp på dolokket for å kunne se hele meg i speilet, men skravlet så fælt samtidig at jeg ikke merket at dolokket var oppe... :fnise: Og jeg var faktisk helt edru.

:fnise: Det er typisk kvinnfolk vettu. ;)

Jeg har mistet en ørdedobb i do, og ellers noen hårnåler.

Skrevet

Da jeg var mindre hadde familien til ei venninne gammelt hus, og også gammelt do med flat topp på. Den ble brukt som avlastningshylle på det bittelille badet, og en gang jeg var der inne klarte jeg å sveive ned gullringen til venninna mi som lå oppå doet. Jeg fikk nesten panikk, og begynte å fiske etter den med dokosten. Klarte å få den opp bøyen, men så ramlet den ned igjen, lenger og lenger bak for hver gang.. Til slutt klarte jeg å nå den med fingrene, og fikk den oppå doet igjen.

Var så stresset at jeg ikke husker om jeg skylte av den engang, hjertet hamret og jeg var bare kjempeglad for at jeg hadde fått den opp.. Det jeg iallefall husker at jeg ikke gjorde var å si fra.. huff, skjemmes litt, men som tiåring trodde jeg at jeg kom til å få masse kjeft!

Skrevet

kom på en ting til...da jeg bodde sammen med en venninne i spysjuke og diare tid så ble doen tett en fredagskveld (eller var det lørdagsmorgen? husker ikke helt) og jeg ringte rundt som en gal for å finne rørlegger eller noen som kunne hjelpe oss.

og fikk til slutt tak i en rørlegger, som dog var på fest og i full gang med drikkingen.

men han kunne komme nedover for å se på doen, han kom sjanglene inn døra og konstanterte med at han måtte ha mer utstyr og måtte løsne doen fra gulvet og greier!!! så han måtte komme tilbake kl 7 på mandagsmorgen.

jeg hadde mine tvil om at han kom til og huske på det, men han kom kl 7 mandagsmorgen og fikset doen.

det viste seg at det var en liten skinnbit av noe slag som hadde tettet det...hvor den kommer fra og hvordan den har havnet der er ikke godt og si!

men det ble noen turer til statoil i løpet av den helgen :fnise:

beklager litt off topic men :sjenert:

Skrevet

Da jeg var liten (nesten 4 år) kastet jeg spikere i doen - foreldrene mine bygde hus, så den var tørr, men en del av spikerne sitter der fortsatt et eller annet sted i U-en.. Hender den doen blir tett pga det.. :lur:

Ellers har jeg mistet tannkrem-tube i doen - den ble plukket opp og vasket, heldigvis var doen ren..

Etter en fest fant vi en body lotion-flaske i doen - tok litt tid før vi fant den, siden den ikke var synlig.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Det morsomste jeg har mistet i do er en vaskeklut. Jeg skulle skylle ut vaskebøtta, og hadde glemt at kluten lå der. Den forsvant med en enorm fart ned i avløpet, og jeg fikk den selvsagt ikke ut igjen :ler:

Skrevet

Mobiltelefonen.

Jeg var på et offentlig toalett med trang bås og hadde sekk med meg (det var i studietiden. Mobiltelefonen lå en åpen lomme ytterst på sekken. Jeg reiste meg opp fra do og skulle slenge på meg sekken da mobiltelefonen fløy ut og landet nedi. Ikke hadde jeg skylt ned ennå heller, og selvsagt hadde jeg ikke hansker. Romsterte fælt, kom ut med dryppende telefon og fikk mange rare blikk. Flaut, flaut.

Skrevet

Jeg har også mistet mobilen i do, enkel affære egentlig.

Verre var det da søstra mi mistet sin i do. Hun og en venninne var der inne og sminket seg, og trangt som det var klarte hun på et eller annet vis å miste den i do. Hun fisket den opp halvt hysterisk, og sprang ut i stua peivende med en dryppende mobil og klarte ikke å få fram et vettig ord. Kompisgjengen var som vanlig på besøk, og en sindig kar oppfattet fort situasjonen og tok mobilen hennes. Rolig og med verdensmestermine begynte han å suge vannet utav den. Ja, med munnen. Han gikk ut fra at hun hadde mistet den i vasken. Søstra mi ble helt perpleks og nå fikk hun iallefall ikke fram et ord. En annen foreslo å demontere mobilen og tørke den med hårføner. Verdensmesteren sugde og spyttet en liten stund til før han fant ut at hårføneren nok var et godt forslag. De fikk åpnet den og tørket den, og den funket som bare det etterpå. Verdensmesteren fikk aldri vite at den ikke hadde falt i vasken, men i toalettet. :lur:

• Liker 4
Skrevet (endret)
Kompisgjengen var som vanlig på besøk, og en sindig kar oppfattet fort situasjonen og tok mobilen hennes. Rolig og med verdensmestermine begynte han å suge vannet utav den. Ja, med munnen.

Det høres egentlig ut som en vandrehistorie, men åååå magen min... :skratte:

Endret av Virvel
Gjest Kamilia i.i.
Skrevet

Har klart den gamle klassiske snekkerbuksevarianten...

Skikkelig tissatrengt, ruser inn på do, kaster selene over skuldra, deiser nedpå...og tisser på selene til buksa!

Og man lærer jo aldri, så denne har gjentatt seg med jevne mellomrom opp gjennomm åra. :fnise:

Skrevet
:hoho: Genial tråd! Har "dessverre" ingen historier å fortelle selv.
Skrevet
Det høres egentlig ut som en vandrehistorie, men åååå magen min... :skratte:

Jeg skulle nesten ønske det var en vandrehistorie. Hehe. Hver gang jeg ser han kysse kjæresten sin så tenker jeg på hva den munnen har gjort. :plystre::nigo:

Skrevet
katten min HADDE en vane med å hoppe opp på dolokket når jeg pusset tennene om morgenen. Helt siden han var liten hadde jeg passet på at dolokket alltid var igjen, unntatt denne dagen. Det var en våt liten tass som måtte bades etter dette.

Dette gjorde katten min også, en gang. Broren hennes pleide å drikke av toalettet, hektet baklabbene over kanten og hang med hodet nedi vannkanten.

Selv mistet jeg en gang tannbørsten til en date jeg hadde, da jeg skulle pusse tennne dagen derpå. Vasket den godt, men var så flau at jeg ikke turde å si noe til han.

Skrevet

Har klart å miste hårspenner og øredobber i do. På med oppvaskhanskene og fram med antibac ^^

Skrevet

Skittentøyskurven min er rett att med doen. En dag i stresset hev jeg skitne sokker i do! Dette merket ikke jeg før jeg kom hjem fra jobb, og skjønte ingenting på hvorfor det lå sokker i do:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...