Gå til innhold

Er jeg homo?

Gjest BlomsterFinn

Fremhevede innlegg

Gjest BlomsterFinn
Skrevet

hahaha, jeg bare tullet bitches. Hele tråden er bare noe vas!!

stickmanadultgg9.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet
hahaha, jeg bare tullet bitches. Hele tråden er bare noe vas!!

stickmanadultgg9.gif

Troll hva ellers_????????????????????

Gjest BlomsterFinn
Skrevet
Troll hva ellers_????????????????????

hehehehe, sefffff.

Hva tror dere egentlig, en fyr som utgir seg for å være Blomster Finn og vil utelukkende pule i kaviarstjerna. Reality check bitches. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet
hehehehe, sefffff.

Hva tror dere egentlig, en fyr som utgir seg for å være Blomster Finn og vil utelukkende pule i kaviarstjerna. Reality check bitches. :)

Tenker du er en liten skaphomo som bare tester reaksjoner her. Og når du får høre den ubehagelige sannheten, gjemmer du deg bak trolling ;)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Tenkte med eeen gang at dette var kødd! Hvis man ikke tenner på dama hjelper det jo ikke å kjøre toer'n heller..

Gjest BlomsterFinn
Skrevet
Tenkte med eeen gang at dette var kødd! Hvis man ikke tenner på dama hjelper det jo ikke å kjøre toer'n heller..

hehe, det er sant.

Jeg ble nødt å avsløre at det bare var tull fordi postene mine kunne faktisk gjøre enkelte jenter mindre komfortable med musa :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
hehe, det er sant.

Jeg ble nødt å avsløre at det bare var tull fordi postene mine kunne faktisk gjøre enkelte jenter mindre komfortable med musa :)

Bra du avslørte at det var kødd ;) kunne fort blitt trist for mange ;)

Skrevet
hehe, det er sant.

Det var snilt av deg, for jeg føler så absolutt at du uttaler deg med en slik tyngde, at du fremstår som en person som lett kan velte hele mitt syn på meg selv og verden. Takk for at du sa fra så jeg slapp å bli ånkli lei meg :)

Skrevet
Det var snilt av deg, for jeg føler så absolutt at du uttaler deg med en slik tyngde, at du fremstår som en person som lett kan velte hele mitt syn på meg selv og verden. Takk for at du sa fra så jeg slapp å bli ånkli lei meg :)

:ler:

Skrevet

*ler hysterisk av uttrykket "Kaviarstjerne"*

:hoho:

Skrevet

Min erfaring er at de fleste menn (dvs alle) foretrekker analsex og flere og flere vil også knulle i munnen. Jeg kan godt knulles i "alle hull", men da vil jeg først være litt trygg og forholdet må være av litt varighet, altså vanoigvis ikke de første par gangene. Inntil jeg er trygg så blir det bare vanlig sex og litt suging. Det er helt slutt på at jeg går med på analsex første gang.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Min erfaring er at de fleste menn (dvs alle) foretrekker analsex og flere og flere vil også knulle i munnen. Jeg kan godt knulles i "alle hull", men da vil jeg først være litt trygg og forholdet må være av litt varighet, altså vanoigvis ikke de første par gangene. Inntil jeg er trygg så blir det bare vanlig sex og litt suging. Det er helt slutt på at jeg går med på analsex første gang.

Jeg foretrekker det vaginalt på min samboer. Analsex er ok i små doser, men det kan overhodet ikke måles med vaginalt. Det er nå min oppfatning da, kansje jeg ikke høre hjemme i definisjonen fleste menn.

Gjest MikeWaters
Skrevet
*ler hysterisk av uttrykket "Kaviarstjerne"*

:hoho:

Har hørt bedre/værre; Nuggattidispenser'n :)

Skrevet
hehehehe, sefffff.

Vel, nå er det fullt mulig å ha en sterk analfetisj. Og det er slett ikke alle som kjenner til Blomster-Finn. For ikke å snakke om at det er nettopp denne personen du mener. Begrepet blomst kan jo utmerket godt være en metafor for analhullet.

Ærlig talt skjønner jeg ikke hva du fikk ut av dette her. Har du en klovnefetisj, i betydningen at du tenner på det å oppføre deg som en narr?

Gjest elinrenate
Skrevet

Yup, men hvis du liker å banke kuken langt inn i ganen hennes også så er du 110% heterofil igjen.

Skrevet
Jeg foretrekker det vaginalt på min samboer. Analsex er ok i små doser, men det kan overhodet ikke måles med vaginalt. Det er nå min oppfatning da, kansje jeg ikke høre hjemme i definisjonen fleste menn.

Hvor får man tak i menn som deg? Seriøst spørsmål!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Tja, hva ønsker du meg eller en lignende til, det er vel spm?

Det kommer jo også litt an på hvem som spør? ;)

Skrevet
Har hørt bedre/værre; Nuggattidispenser'n :)

Blåseroså :)

Skrevet

Jeg synes kaviarstjeren er et "exit only" hull. Vaginalt er tingen. Jeg er vel en kjedelig fyr i manges øyne.

Gjest her er jeg
Skrevet
Jeg synes kaviarstjeren er et "exit only" hull. Vaginalt er tingen. Jeg er vel en kjedelig fyr i manges øyne.

Ååå, jeg elsker kjedelige fyrer :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...