Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Klubben har bestilt tur til krakow i desember sammen med våre kjære. Vi ønsker at dette skal være en tur som skal fylle oss med julestemning og som skal være en romantisk avkoblingstur-bort fra hverdagen. Noen som har vært der i desember? Er det like kaldt som i Norge på denne tiden? Forslag til romantiske aktiviteter? Hva er det mulig å gjøre shopping kupp på? Skal bo på Andels Hotel.
Gjest Melchizedek Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Jeg har vært der i Februar og da var det varmere en det er i Norge i Februar. Så jeg tror nok det er litt mildere i Krakow en i Norge i Desember tross alt Krakow er langt sør i landet Det andre du spør om kan jeg ikke si noe om. Siden jeg var ikke der for å shoppe eller romantikk.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Da vi var i Krakow ifjor var det overraskende mildt, nesten litt vårstemning. Synes ikke shoppingmulighetene var så veldig bra, men du finner sikkert noen tips hvis du leter på nettet. På julemarkedene hadde de endel søt julepynt (engler og sånt).
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Var i Krakow i februar, og det var mildt og bart på bakken. Flyplassen var imidlertid tåkelagt, noe den ofte er på vinteren, så vi måtte lande i Katowice. Når det gjelder shopping ligger det et stort senter like ved togstasjonen, men både der og i sentrum var det mange kjedebutikker som man også finner i Norge. Hvis du vil ha noe originalt må du nok på markedene (det ligger bl.a. et stort et midt i gamlebyen, men det er mye rask der).
Cava Queen Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Shopping sentre i Krakow Vi var på Galleria Krakowska
ENALI Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Vi ska till Krakow den 12:e Oktober för tredje gången! Finns mycket romantiska restauranger (Wentzel är en av dem) och shopping finnst det gott om, rekommenderar floreanska (en gata som heter så) samt nya shoppinggalleriat Krakowska som ligger i närheten av tåg/ busstationen, där på våningen längst ner tror jag det är finns det en underbar skobutik! Senast köpte jag 8 par skor där! :D Det finns tora shoppingmöjligheter, underbara restauranger/ cafeer!
ENALI Skrevet 3. oktober 2009 #7 Skrevet 3. oktober 2009 min favorit klädesbutik i Krakow: Orsay.. har helt underbara kläder! och Queen med massor av snygga jeans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå