Gjest Gjest_nina_* Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Jeg er 36 år gammel. Har ikke rynker under øynene. Ser etter en øyenkrem som gir fuktighet, usynliggjør/fjerner svarte ringer under øynene, som gjør at man ikke ser trøtt ut osv..... Noe du har prøvd som du vil anbefale?
Gjest haren Skrevet 19. september 2009 #2 Skrevet 19. september 2009 jeg mener å ha sett et legeprogram om bl.a dette, og det er rett og slett slik at man ikke kan fjerne farge med en øyekrem. dette må ordnes med kosthold - og jeg ville googlet meg litt frem. men du blir nok ikke helt kvitt det. poser under øynene kan delvis forbedres med krem, men altså ikke farge. til det må du nok bruke en god foundation, og jeg anbefaler helena rubensteins magic concealer som er en tone lysere enn foundation du vanligvis ville brukt. den dekker ganske godt - og ser naturlig ut:=)
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Jeg har også veldig mørke ringer rundt øynene, men krem hjelper ikke så mye desverre. Men jeg synes Matis sin eye care gel er god. Det finnes jo noen øyekremer/gel som har litt farge i seg, som kanskje er verdt å prøve?
Gjest Skrevet 20. september 2009 #4 Skrevet 20. september 2009 "Farge" under øynene er ikke bare pga. kosthold. En betydelig del av dem som plages med dette har tynnere hud under øynene enn det som er normalt. Dette vil IKKE fikses ved hjelp av kostholdsendringer. Jeg er en av dem, og har tatt ibruk Chanel Precision Eye Tonic Roll On Dark Circle Corrector. (Phew, langt.). Denne er sviiindyr. (Rundt 500,-) Men i motsetning til andre kremer som liksom skal fjerne mørke ringer under øynene, så funker denne ved å "tykne" huden din under øynene. Voilá, ingen ringer. Anbefales!!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Lille Måne: Den Chanelsaken koster 341kr på Strawberryent nå; bare sånn i tilfelle du var på jakt etter en ny.
Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Oi!! Det var jo kjempebillig! Tusen takk for supertips! :D
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Kjøpte på ebay RoC sin øyenkrem mot ringar og trøttleiksteikn. Kosta vel mellom 100 og 150? Brukar den no og er fornøgd. Er og 36. Anbefales! Gir godt med fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå