Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #21 Skrevet 18. september 2009 Hva med å begynne p lukke dolokket heretter? Jeg har alltid dolokket igjen. Ser penere ut, og da slipper jeg slike opplevelser... Du får bare vente til batteriene slutter å virke. Jeg lukker alltid dolokket når doen ikke er i bruk. Men i dette tilfellet var den altså det. Go figure
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #22 Skrevet 18. september 2009 I mangel av noe annet spennende å ta seg til sitter jeg her og er veldig spent på hvor lenge en barbermaskin er i stand til å ligge å surre i do...!! :gjeiper: Kanskje vi skal anbefale tv2-hjelper deg og ha dette med i kriteriene ved neste barbermaskin-test! Jeg tror faktisk den har gitt seg nå. Men jeg tar ingen sjanser, og rusler ut en tur (på kafe - må tisse) for sikkerhets skyld ...
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #23 Skrevet 18. september 2009 Som jente så blir jeg flau av medjenter som er så stakkarslige som deg. Man får ikke elektrisk støt av noe som går på batteri. Barneskolelærdom. Det samme gjelder selv om man er gravid. Plukk den opp og kom over det.
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #26 Skrevet 18. september 2009 Nope, nytter ikke å fiske den opp med noe som helst. Skal kjøpe noen gummihansker når jeg er ute, så skal jeg nok få ordnet det
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #27 Skrevet 18. september 2009 Nei, sint er jeg ikke, men jeg blir irritert av sytemennesker som deg. Du kan trygt putte hendene dine i do uten hansker. Du blir ikke syk av det (heller ikke fordi du er gravid), bare du vasker hendene dine godt etterpå. Men kos deg på kafe du...
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #28 Skrevet 18. september 2009 Syte? Ok. Selv synes jeg dette er en ganske fornøyelig tråd Jeg vet at jeg ikke blir syk av å stikke hendene i do uten hansker, men jeg velger likevel å ikke gjøre det. So sue me. Det finnes massevis av andre tråder du kan lese, anbefaler deg å gjøre det om du blir så irritert av denne. Ha en fin dag!
Anaconda Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 Nei, sint er jeg ikke, men jeg blir irritert av sytemennesker som deg. Du kan trygt putte hendene dine i do uten hansker. Du blir ikke syk av det (heller ikke fordi du er gravid), bare du vasker hendene dine godt etterpå. Men kos deg på kafe du... Nå har liksom denne saken her blitt litt "større" enn hva som strengt tatt er nødvendig. TS har et tydelig snev av humor og jeg har inntrykk av at innlegget handler like mye om å se det komiske i situasjonen enn "hjeeeeelp meeeeg"! Kan du ikke bare la være å lese tråden hvis du synes folk er så pinglete og sytete da?
Gjest gjest - fisk Skrevet 18. september 2009 #30 Skrevet 18. september 2009 Hva med å begynne p lukke dolokket heretter? Jeg har alltid dolokket igjen. Ser penere ut, og da slipper jeg slike opplevelser... Du får bare vente til batteriene slutter å virke. Endelig en der ute i verden som er enig med meg, kanskje ikke helt av samme grunner, men: Jeg har alltid hatt dolokket på fordi det ser penere ut. Så kommer: Da jeg leste i aviser og så på TV om folk som har fått rotter, slanger og den der øglegreia som var hos Skavlan, opp i WC: Her er det dolokk lukket, og egentlig helst med en kampestein oppå så ingenting kan trenge seg inn.
Anaconda Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Snakket med en klarsynt en gang. Hun hevder at åpne dolokk også utstråler dårlige energier...så kan man velge hva man vil tenke ang. akkurat det Enda en grunn altså (dersom man har gått tom for argumenter) hihi
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. september 2009 #32 Skrevet 18. september 2009 Neida. For klokka fire kommer mannen hjem, og vips! så er det hans jobb! Ja, noe kan jo menn brukes til.
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #33 Skrevet 18. september 2009 Ja, noe kan jo menn brukes til. Humor er ikke din sterkeste side? Ang dolokk, så holdes det alltid lukket her hjemme også etter at en av kattene i sin spede kattungedom ramlet nedi. Men denne gangen var doen altså i bruk ...
kaprifolen Skrevet 18. september 2009 #34 Skrevet 18. september 2009 Haha, festlig innlegg! :D Nå skal jeg lage en relatert tråd med humor-potensiale!
NoAngel Skrevet 18. september 2009 #35 Skrevet 18. september 2009 (endret) kanskje barbermaskinen skulle hatt en sånn liten løkke til å ha rundt hånden? sånn som kamera har vet dere. ... dolokket mitt er ødelagt det.. og doen er så gammel at man får ikke tak i nytt, så vi må da altså ha ny do for å få do lokk, vi skal pusse opp badet nå, og den nye doen med dolokk er i kjelleren og venter på do plass... men frem til det er klart for dolokk doen har vi altså en dolokkløs do.. og en hylle over do.. og 4 barn ... dere kan jo tenke dere hvor mye man må plukke opp fra vår dolokkløsedo... hurra jeg skjønner problemet ditt kan man si Endret 18. september 2009 av NoAngel
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #36 Skrevet 18. september 2009 kanskje barbermaskinen skulle hatt en sånn liten løkke til å ha rundt hånden? sånn som kamera har vet dere. ... dolokket mitt er ødelagt det.. og doen er så gammel at man får ikke tak i nytt, så vi må da altså ha ny do for å få do lokk, vi skal pusse opp badet nå, og den nye doen med dolokk er i kjelleren og venter på do plass... men frem til det er klart for dolokk doen har vi altså en dolokkløs do.. og en hylle over do.. og 4 barn ... dere kan jo tenke dere hvor mye man må plukke opp fra vår dolokkløsedo... hurra jeg skjønner problemet ditt kan man si Ringer du gubben hver gang noen slepper nedi noe eller?
NoAngel Skrevet 18. september 2009 #37 Skrevet 18. september 2009 hmm nei... han jobber så innmari lenge.. så da måtte man tisset i vasken og bæsjet under en busk om man ventet på han,.. så det enkleste er å gjøre det selv..
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #38 Skrevet 18. september 2009 Haha, festlig innlegg! :D Nå skal jeg lage en relatert tråd med humor-potensiale! kanskje barbermaskinen skulle hatt en sånn liten løkke til å ha rundt hånden? sånn som kamera har vet dere. ... dolokket mitt er ødelagt det.. og doen er så gammel at man får ikke tak i nytt, så vi må da altså ha ny do for å få do lokk, vi skal pusse opp badet nå, og den nye doen med dolokk er i kjelleren og venter på do plass... men frem til det er klart for dolokk doen har vi altså en dolokkløs do.. og en hylle over do.. og 4 barn ... dere kan jo tenke dere hvor mye man må plukke opp fra vår dolokkløsedo... hurra jeg skjønner problemet ditt kan man si Usjda. Da hadde nok mannen min fått det travelt, ja. Krysser fingrene for at dere får do med lokk på plass snarest! Forøvrig synes jeg håndleddsløkke var en utmerket idè!
Lilith Skrevet 18. september 2009 Forfatter #39 Skrevet 18. september 2009 Sånn. Da var gummihansker innkjøpt, og den farrrrrrlige barbermaskinen er fisket opp av den skummmmmle doen og kastet i søpla. Ho mor kan trygt tisse igjen, og krisen er avverget. Takk for støtten, folks!
NoAngel Skrevet 18. september 2009 #40 Skrevet 18. september 2009 haha bra du fikk ordnet det !! se etter barbermaskin med løkke nå når du skal ha ny da!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå