Gå til innhold

Kroppsteip e.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en teip som jeg kan bruke til å teipe fast kjole til kroppen, hvor kan jeg finne det? Selvølgelig så billig som mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp tupè-tape (hvis du har en parykk-frisør-salong i nærheten). Det er det beste å bruke.

Skrevet

Tupe-tape ja.. Vet du om en slik butikk i oslo sentrum?

Eller noen som har noen andre forslag, synes de burde hatt noe sånt på H&M jeg .. :jepp:

Skrevet
Tupe-tape ja.. Vet du om en slik butikk i oslo sentrum?

nei,

men det finns garantert. Bare å søke på parykk frisør eller noe sånt.

Tror forresten de har tape på lindex.

Skrevet

Jeg bruker tape fra La Zensa, den på rull er myk og fin. Lindex og de andre kjedebutikkenes taper synes jeg ofte er stive og sitter dårlig.

Skrevet

Hvis noen lurte, så har de det på nelly.com, bestilte nettopp derfra, da jeg hadde gratis porto, pga tidligere bestilling. Håper de fungerer... Det er sånn Hollywood fashion tape. :)

Gjest Gjest_robinson_*
Skrevet

De har slik tape på HM. Jeg fant den i undertøysavdelingen, men jeg har ikke brukt den enda, så jeg kan ikke si om den er bra eller ikke. Lykke til :-)

• 2 uker senere...
Skrevet
De har slik tape på HM. Jeg fant den i undertøysavdelingen, men jeg har ikke brukt den enda, så jeg kan ikke si om den er bra eller ikke. Lykke til :-)

Den fra HM er kjempedårlig, en venninne av meg hadde kjøpt en sånn men måtte gi opp å bruke den. Jeg har kjøpt en bra som heter Hollywood, tror det var på Oasis, men er ikke sikker... Kanskje det var Vita..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...