Maiken Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Hei Jeg håper at noen kan anbefale meg noen reisemål for neste års "husmor-ferie". Min venninne og jeg skal reise en langhelg, uten mann og barn, og har bestemt oss for å dra på SPA-tur. Noen som har noe å anbefale ? Både Norge og utlandet
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Reis til Uppigard Natadal i Seljord. Det er en gjestegard med gamle hus, badestamp og finsk vedfyrt badstue. Vi var en hel jentegjeng som fikk honningmassasje i badstuen og ble pisket med bjørkeris. Og så var det boblebadestamp under stjernene og allsang rundt bålet i stampehytta. Noen gikk også opp til tjernet og hoppet i vannet selv om det holdt bare 15 grader. Det var en litt annerledes spa, men bare helt herlig. Jeg har brukt stedet flere ganger og er tilbake her nå, bare for å slappe av litt.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3 Skrevet 19. september 2009 Riga, Tallinn eller Vilnius! Har vært i både Riga og Tallinn, billig SPA og interessante byer så man kan få sett og gjort litt utenom SPA hotellet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå