Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #1 Skrevet 18. september 2009 Dette hører kanskje hjemme i sexforumet, men jeg synes det er såpass seriøst at jeg tar det opp her. Jeg har en veldig vakker jente og kjæreste, vi begge er rundt 30. Vi har tre barn nå under 10 år og har det veldig greit. Det eneste som er veldig plagsomt for meg er at min kjæreste er veldig innaktiv på sexfronten. Jeg vil ha sex annenhver dag eller helst oftere. Hun må mases på, og jeg liker ikke å mas meg til sex heller. Det kan være tortur til tider, å leve sammen med en så vakker og tiltrekkende jente, men samtidig ikke få ha sex med henne oftere enn 2-3 ganger i måneden. Jeg vurderer å bare stikke av og finne en annen jente som er mer aktiv. Det vil i så fall gå negativt ut over barna, fordi både jeg og dem setter pris på hverandre, men jeg går ofte rundt her i huset gretten og fustrert. Jeg tenkte derfor å bare si det i helga som det er, at jeg stikker dersom jeg ikke får mer sex! Hva mener dere? Hadde dere også tenkt det samme om din partner, som er veldig tiltrekkende og hot, men nesten aldri vil ha sex?
Gjest gjest 2 Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Nei. Det skulle mye mere til før jeg hadde forlatt noen jeg hadde barn med enn det. Har dere snakket sammen? Har dere ulike behov i utgangspunktet, eller er hun sliten? Kvinner må ha overskudd for å ha lyst på sex, og med tre små barn er det ikke sikkert hun har det. Kanskje du kan gjøre mere av husarbeidet evt? Jeg ser ikke av innlegget ditt hva du har prøvd, annet enn å "mase om sex" (dropp det, da skaper du et press og en uvilje hos henne).
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #3 Skrevet 18. september 2009 Dette hører kanskje hjemme i sexforumet, men jeg synes det er såpass seriøst at jeg tar det opp her. Jeg har en veldig vakker jente og kjæreste, vi begge er rundt 30. Vi har tre barn nå under 10 år og har det veldig greit. Det eneste som er veldig plagsomt for meg er at min kjæreste er veldig innaktiv på sexfronten. Jeg vil ha sex annenhver dag eller helst oftere. Hun må mases på, og jeg liker ikke å mas meg til sex heller. Det kan være tortur til tider, å leve sammen med en så vakker og tiltrekkende jente, men samtidig ikke få ha sex med henne oftere enn 2-3 ganger i måneden. Jeg vurderer å bare stikke av og finne en annen jente som er mer aktiv. Det vil i så fall gå negativt ut over barna, fordi både jeg og dem setter pris på hverandre, men jeg går ofte rundt her i huset gretten og fustrert. Jeg tenkte derfor å bare si det i helga som det er, at jeg stikker dersom jeg ikke får mer sex! Hva mener dere? Hadde dere også tenkt det samme om din partner, som er veldig tiltrekkende og hot, men nesten aldri vil ha sex? Kjæresten din har født TRE barn. Det er hun som har født dem, husk det. Og er travel småbarnsmor. Er jo en kjent sak at sexlysten gjerne faller etter fødsler. Kanskje hun er sliten, og ikke orker så ofte som før. Dette var trist å lese, synes jeg. Virker rimelig ego å gå fra en du er glad i, og synes er vakker, bare pga du ikke får sex så ofte du ønsker. Dere har jo fortsatt sex, da! Så helt tørke er det jo heller ikke. Nei - her synes jeg du burde tenke på barna, og på det dere har sammen. Tenk så mange som misunner deg! Tre barn, og en vakker kone! Og: hvis du finner en mer "aktiv" dame, husk at da går det kanskje en stund, også avtar lysten hos henne etter hvert også.. Sånn er det å være menneske. Det går opp og ned, også på sexfronten! Kanskje du rett og slett må finne deg i å tilfredsstille deg selv en gang iblant, slik siutasjonen er nå..
Susan Sto Helit Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Jeg ville vel forsøkt noe annet før jeg kom med "hvis jeg ikke får mer sex, så stikker jeg!" Om ikke det er sex-press, så vet ikke jeg. Hva med par-terapi, der dere kanskje kan finne frem til grunnen til at hun har så mye mindre lyst enn deg, og hva dere kanskje kan gjøre for å fikse det? Var dere mer på bølgelengde sexuelt før barn? Før barn nr 2? Før barn nr 3? Eller har dette vært et mer konstant problem? Tror uansett du bør sette deg ned og prate med henne om dette, og høre hva hun tror årsaken til dette er, og hva som evt kan løse det.
Satyr Skrevet 18. september 2009 #5 Skrevet 18. september 2009 Det kan være tortur til tider, å leve sammen med en så vakker og tiltrekkende jente, men samtidig ikke få ha sex med henne oftere enn 2-3 ganger i måneden. Jeg vurderer å bare stikke av og finne en annen jente som er mer aktiv. Det vil i så fall gå negativt ut over barna, fordi både jeg og dem setter pris på hverandre, men jeg går ofte rundt her i huset gretten og fustrert. Ta deg en runk. Du kan ikke rømme fra dette. Kvinner i starten av et forhold= kaninkåte. Kvinner etter tre barn og flere års ekteskap= sex 1 gang i uken. Du risikerer å utsette dine barn for en stor belastning og å være i en like ille situasjon om få år igjen. Satyr
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Ta deg en runk. Du kan ikke rømme fra dette. Kvinner i starten av et forhold= kaninkåte. Kvinner etter tre barn og flere års ekteskap= sex 1 gang i uken. Du risikerer å utsette dine barn for en stor belastning og å være i en like ille situasjon om få år igjen. Satyr Uff, kjenner meg igjen! Sånn er det og snakker for 10 av mine venninner også!
Gjest Gjest_tips_* Skrevet 18. september 2009 #7 Skrevet 18. september 2009 Jeg anbefaler dagens aftenpostenmagasin, der står det om akkurat denne problemstillingen. Det er ikke bare deg manglende sex er vanskelig for, sannsynligvis også for henne. Dere må prøve å få fram hvordan det føles for dere begge. Jeg vil anbefale dere parterapi før du går til det skrittet å finne en ny dame.
Gjest Gjest_mim_* Skrevet 18. september 2009 #8 Skrevet 18. september 2009 Dette hører kanskje hjemme i sexforumet, men jeg synes det er såpass seriøst at jeg tar det opp her. Jeg har en veldig vakker jente og kjæreste, vi begge er rundt 30. Vi har tre barn nå under 10 år og har det veldig greit. Det eneste som er veldig plagsomt for meg er at min kjæreste er veldig innaktiv på sexfronten. Jeg vil ha sex annenhver dag eller helst oftere. Hun må mases på, og jeg liker ikke å mas meg til sex heller. Det kan være tortur til tider, å leve sammen med en så vakker og tiltrekkende jente, men samtidig ikke få ha sex med henne oftere enn 2-3 ganger i måneden. Jeg vurderer å bare stikke av og finne en annen jente som er mer aktiv. Det vil i så fall gå negativt ut over barna, fordi både jeg og dem setter pris på hverandre, men jeg går ofte rundt her i huset gretten og fustrert. Jeg tenkte derfor å bare si det i helga som det er, at jeg stikker dersom jeg ikke får mer sex! Hva mener dere? Hadde dere også tenkt det samme om din partner, som er veldig tiltrekkende og hot, men nesten aldri vil ha sex? Hva bidrar du med for at hun skal ha lyst på deg da? Er du delaktig i husarbeid, lekser? Gir du henne frikvelder så hun kan dra ut alene til venninner eller bare gjøre som hun vil mens hun vet at du tar ansvar hjemme... Min erfaring er mer overskudd, mere sex. Og så må du også ta vare på deg selv, og gjøre deg attraktiv for henne. Wham bam , thank you mam, fungerer ikke i lengre forhold
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #9 Skrevet 18. september 2009 Spør hva du kan gjøre for å få henne mere interessert. Hun vil sikkert si at pga barna og husarbeidet så er hun ikke i et romantisk humør. Det du gjør er å skaffe barnevakt, du LAGER en ROMANTISK middag, du gir henne en liten gave med et kort hvor det står hvor mye du setter pris på henne og hvor mye du elsker henne, og så lar du naturen gå sin gang. Hun kommer til å bli FORFØRT.
Gjest ts Skrevet 18. september 2009 #10 Skrevet 18. september 2009 Dere snakker om overskudd? Det er det dummeste jeg har hørt! For en kvinne å ha sex er faen meg ikke det samme som å jogge 5 mil! Alt hun trenger å gjøre er å legge seg ned på ryggen og slappe av og nyte det jeg gjør med henne. Jeg er faktisk en som tenker på hennes følelser også, så jeg bruker mye tid på å gi henne nytelse, ikke kun meg selv. Noen spurte om aktiviteten har gått ned over tid. Ja, men hun var ikke så veldig aktiv i begynnelsen av forholdet heller. Det hadde ikke kostet henne mye og bare runket meg 1-2 ganger om dagen mens jeg hadde kysset og smakt på ansiktet hennes, eller gitt meg en sugejobb i ny og ned! Jeg skal nevne det i morgen. Da er vi alene sammen. Ikke det at jeg har tenkt til å stikke av, men jeg må bare nevne det. Jeg er den som jobber og sliter her i huset. Ungene går i barnehage og hun sitter stort sett hele dagen og bare ser på såpeserier og har mange flotte hobbyer. Hobbyer som _jeg_ finansierer! Overskudd my ass! Jeg mener ikke å være drittsekk her, men dere som er kvinner, og kanskje delvis forseglet og lagt seksuallivet på loftet, vet kanskje ikke hvordan det er å være en normalt seksuelt aktiv mann og leve sammen med ei reim av ei dame!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 og leve sammen med ei reim av ei dame! OM det er slik du føler for henne, så vil hun kanskje ha det bedre om du dro?
Gjest KateW Skrevet 18. september 2009 #12 Skrevet 18. september 2009 Tror flere kvinner etterhvert glemmer at sex kan gi overskudd. Jeg personlig kan ikke være i et forhold uten sex. Da dør jeg litt.
Gjest Gjest_tips_* Skrevet 18. september 2009 #13 Skrevet 18. september 2009 Dere snakker om overskudd? Det er det dummeste jeg har hørt! For en kvinne å ha sex er faen meg ikke det samme som å jogge 5 mil! Alt hun trenger å gjøre er å legge seg ned på ryggen og slappe av og nyte det jeg gjør med henne. Jeg er faktisk en som tenker på hennes følelser også, så jeg bruker mye tid på å gi henne nytelse, ikke kun meg selv. Noen spurte om aktiviteten har gått ned over tid. Ja, men hun var ikke så veldig aktiv i begynnelsen av forholdet heller. Det hadde ikke kostet henne mye og bare runket meg 1-2 ganger om dagen mens jeg hadde kysset og smakt på ansiktet hennes, eller gitt meg en sugejobb i ny og ned! Jeg skal nevne det i morgen. Da er vi alene sammen. Ikke det at jeg har tenkt til å stikke av, men jeg må bare nevne det. Jeg er den som jobber og sliter her i huset. Ungene går i barnehage og hun sitter stort sett hele dagen og bare ser på såpeserier og har mange flotte hobbyer. Hobbyer som _jeg_ finansierer! Overskudd my ass! Jeg mener ikke å være drittsekk her, men dere som er kvinner, og kanskje delvis forseglet og lagt seksuallivet på loftet, vet kanskje ikke hvordan det er å være en normalt seksuelt aktiv mann og leve sammen med ei reim av ei dame! For hennes del så tror jeg du skal avslutte forholdet. Det er faktisk mange kvinner som også sliter med at mannen ikke har like mye lyst som henne, så noen her vet faktisk hva det vil si å ikke få dekket sine behov. Men likevel snakker vi ikke om kjæresten vår på denne måten, vi prøver å finne ut hvordan vi skal få det til å fungere på andre måter. Samlivseksperten i Aftenposten sa at også når det gjelder det seksuelle samlivet så må man inngå kompromisser, den som vil ha sex mest må redusere litt på lysten og den som ikke har lyst på så mye sex må finne seg i å øke lysten sin. Man må komme hverandre i møte begge parter. Er det ingenting som hjelper så får man til slutt velge om man har så sterke følelser for den andre parten at man er villig til å leve med et redusert seksualliv, eller så får man bestemme seg for å avslutte forholdet. Uten gjensidig respekt blir det i hvert fall ingen sex.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #14 Skrevet 18. september 2009 Hvis kvinnen ikke greier å komme i lystmodus, er det vanskelig å oppnå noen nytelse. Det koster mye å runke og suge noen hvis man ikke føler lyst og kåthet over det, og kommunikasjonen rundt det seksuelle ikke er bra. Dette er virkelig ikke noe du bør ta sikte på å få til. At du skal sitte og nyte mens hun har den i munnen, og vet at du ikke bryr deg om at hun ikke har lyst og ikke nyter det, kommer til å drepe det som er igjen av hennes kåthet og følelser for deg. Hvis du vil ha sex tilbake for at du forsørger henne, uten å respektere henne som individ og seksuelt vesen, så får du ta familien med til Afghanistan. Der er det nå lovlig rett til å sultefore koner som ikke yter sex hyppig nok.
Gjest Gjest som skrev det med å forfør Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Oi vent vent. Hun sitter hele dagen uten å gjøre noe mens du jobber for å brødfø henne og barna, rydder vasker og lager mat? Hvorfor legger du ut for hobbyene hennes, hvorfor jobber hun ikke? Er hun syk? Om dette kommer av latskap, så ta en skikkelig snakk med henne. For en dame...Har hun alltid vært slik?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 Dere snakker om overskudd? Det er det dummeste jeg har hørt! For en kvinne å ha sex er faen meg ikke det samme som å jogge 5 mil! Alt hun trenger å gjøre er å legge seg ned på ryggen og slappe av og nyte det jeg gjør med henne. Jeg er faktisk en som tenker på hennes følelser også, så jeg bruker mye tid på å gi henne nytelse, ikke kun meg selv. Noen spurte om aktiviteten har gått ned over tid. Ja, men hun var ikke så veldig aktiv i begynnelsen av forholdet heller. Det hadde ikke kostet henne mye og bare runket meg 1-2 ganger om dagen mens jeg hadde kysset og smakt på ansiktet hennes, eller gitt meg en sugejobb i ny og ned! Jeg skal nevne det i morgen. Da er vi alene sammen. Ikke det at jeg har tenkt til å stikke av, men jeg må bare nevne det. Jeg er den som jobber og sliter her i huset. Ungene går i barnehage og hun sitter stort sett hele dagen og bare ser på såpeserier og har mange flotte hobbyer. Hobbyer som _jeg_ finansierer! Overskudd my ass! Jeg mener ikke å være drittsekk her, men dere som er kvinner, og kanskje delvis forseglet og lagt seksuallivet på loftet, vet kanskje ikke hvordan det er å være en normalt seksuelt aktiv mann og leve sammen med ei reim av ei dame! Og der skjønte jeg med en gang hvorfor hun ikke orker å ha sex med deg.
Gjest Gjest_mann40_* Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 Dette er helt normalt. Mesteparten av damene konker helt ut på sexfronten etter at hun har kommet i ungemodus. Damene her på forumet kan påstå akkurat hva de vil men fakta er at de er og blir råtne i senga etter de har etablert familien sin. Det er sikkert best for deg å innse dette og heller innrette deg på et liv med markant mindre sex...
Gjest Melchizedek Skrevet 18. september 2009 #18 Skrevet 18. september 2009 Sex 2-3 ganger i måneden er da mer en nok.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #19 Skrevet 18. september 2009 Sex 2-3 ganger i måneden er da mer en nok. Ja, hvis du er en monk.....
Krill Skrevet 18. september 2009 #20 Skrevet 18. september 2009 Kan du begripe hvorfor hun ikke vil ha sex med deg!?! Du virker jo som en utroolig omsorgsfull og sjarmerende kar.... Not...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå