Gå til innhold

Tok dama på fersken med å være utro

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert_mann!!
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte! Jeg kom hjem fra jobben sammen med våre to barn på 2 og 4 år. Da jeg kom inn i stua, mens barna begynte å leke utenfor, lå dama på sofaen sammen med en annen jente og klina som bare det og de var helt fortapte i hverandre. Jeg kremtet sånn i døråpningen til stua, og begge fikk mildt sagt sjokk.

Dama ble hysterisk lei seg og bad meg om tilgivelse med en gang osv. Jeg ble sur på henne fordi barna kunne ha kommet løpende inn og fersket dem! Men det rare er at jeg ikke føler noe sjalusi! er jeg gal? Hadde det vært en mann, hadde jeg nok reagert en god del annerledes. Dette her var en jente!!

Hvordan hadde du reagert dersom du fersket din mann eller kvinne med en annen av samme kjønn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke gal :) Jeg hadde nok heller ikke reagert med annet enn sjokk om jeg hadde kommet hjem og funnet sambo i senga/sofaen med en annen gutt. Det er jo ikke til å komme bort fra at begge kjønn har sine fordeler og ulemper - uten at det på noen som helst måte er negativt. Jeg har ikke noe å tilby på den fronten og jeg kan på ingen måte konkurrere med en annen gutt, fordi jeg ikke har det som skal til - heldigvis :fnise: Jeg har selv bi-tendenser og for meg (nå praktiserer vi ikke utlån, men teoretisk sett og av tidligere erfaring) handler det om å utforske, bli kjent med egen seksualitet og å få tilført mer av det som vi jenter liker og er gode på. Ømhet, kjæling, kyssing og en helt annen type begjær.

Men når det er sagt så bør man selvfølgelig spørre partneren om det er greit før man tar for seg. Det er ikke sikkert andre menn hadde tatt såpass pent som du gjorde (og gjør, nå i ettertid) og det er aldri noe koselig oppdage at noen har gått bak ryggen din - uansett hvilket kjønn det var med.

Skrevet

Hadde jeg tatt mannen min på fersken med å kline med en annen mann må jeg inrømme at jeg hadde krevd skilsmisse. Jeg tenner ikke på sex med samme kjønn og kunne ikke vært gift med en som gjorde det heller. Venner ville vi nok vært men fra det tidspunktet hadde ekteskapet vært over. Kall meg gjerne gammeldags.

Gjest Gjest_fix_*
Skrevet
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte! Jeg kom hjem fra jobben sammen med våre to barn på 2 og 4 år. Da jeg kom inn i stua, mens barna begynte å leke utenfor, lå dama på sofaen sammen med en annen jente og klina som bare det og de var helt fortapte i hverandre. Jeg kremtet sånn i døråpningen til stua, og begge fikk mildt sagt sjokk.

Dama ble hysterisk lei seg og bad meg om tilgivelse med en gang osv. Jeg ble sur på henne fordi barna kunne ha kommet løpende inn og fersket dem! Men det rare er at jeg ikke føler noe sjalusi! er jeg gal? Hadde det vært en mann, hadde jeg nok reagert en god del annerledes. Dette her var en jente!!

Hvordan hadde du reagert dersom du fersket din mann eller kvinne med en annen av samme kjønn??

På den ene siden, skulle man vel gjene blitt med.

På den andre siden er det en tillit som er brutt.

Vanskelig problemstilling.

Skrevet

Den "er dama mi psykopat" tråden, har gjort at jeg ikke klarer å samliv&relasjon-forumet alvorlig lenger. Jeg tror alt er tull :sukk:

Hvis jeg skal svare alvorlig......... hadde jeg vært sammen med en mann, og fersket han med en annen mann hadde jeg vel :sjokk: :dåne:

Og gått ut fra at han var skaphomo. Evt lurt på om jeg hadde gitt han avsmak for kvinner :klø: :fnise:

Tror forholdet hadde måttet opp til seriøs vurdering

Enig i at utroskap er utroskap uansett hvilket kjønn som er involvert.

Skrevet

Av og til virker det som om nesten alle jentene/damene er bifile.

Men det kommer kanskje av at det er hipt for tiden?

Damer er jo flokkdyr.

Skrevet

Utroskap er utroskap uansett kjønn.

Men jeg har intrykk av at menn har lettere for å godta kvinne/kvinne - fordi det kan sees på som litt sexy og det ikke truer hans rolle som mann. Og det gir derfor ofte heller ikke samme reaksjoner.

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

Her var det snakk om to damer, men jeg kan jo si at hadde jeg tatt mannen min på fersken med en annen kar hadde jeg mistet alt som het seksuell lyst på fyren, for alltid. Så skillsmisse hadde nok vært eneste utvei. Hadde aldri klart å sett han som mannen min lengre.

Hadde han derimot vært utro med en kvinne og angret fryyyyktelig og bedd på sine knær kunne jeg nok ha tilgitt.

Gjest Gjest_fix_*
Skrevet
Her var det snakk om to damer, men jeg kan jo si at hadde jeg tatt mannen min på fersken med en annen kar hadde jeg mistet alt som het seksuell lyst på fyren, for alltid. Så skillsmisse hadde nok vært eneste utvei. Hadde aldri klart å sett han som mannen min lengre.

Hadde han derimot vært utro med en kvinne og angret fryyyyktelig og bedd på sine knær kunne jeg nok ha tilgitt.

Av ren nysgjerrighet. Hvorfor ? Pga sex eller følelser?

I en hypotetisk situasjon, la oss si du var sammen med en dame. Hvordan hadde tilgivelses faktoren stillt seg da?

Gjest Gjest gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er gift og har barn.

Men tror ikke mannen min ville reagert så sterk dersom han hadde sett meg med en annen dame...

Ville sikkert søkt om skilsmisse hadde det vært en mann...

Det damer kan gi hverandre kan ikke menn, så enkelt er det...

Nothing personal...

Gjest Gjest_fix_*
Skrevet
Hei.

Jeg er gift og har barn.

Men tror ikke mannen min ville reagert så sterk dersom han hadde sett meg med en annen dame...

Ville sikkert søkt om skilsmisse hadde det vært en mann...

Det damer kan gi hverandre kan ikke menn, så enkelt er det...

Nothing personal...

Ytdyp det litt, er du snill. Mener du at 2 menn ikke kan gi hverandre samme nytelse som 2 kvinner eller mener du at en mann ikke kan gi en dame den samme nytelse som det en dame kan? Og isåfall hvorfor er det så enkelt?

Og mener jenter at dette gjør det legitimt å ha seg med en annen dame når man er i et forhold? Fordi vi visstnok ikke kan gi dere dette? Jeg går da ikke å knuller den fineste dama jeg kjenner fordi dama mi ikke kan gi meg akkurat de store puppene og den kroppen. Blir akkurat det samme. Du kan ikke gi meg dette, ergo er jeg utro mot deg (som regele drevet av usikkerhet) . Eller tar jeg feil?

Gjest Slem_Pike
Skrevet

Nuja, da går eg sikkert litt mot strømmen...

Eg hadde syns det var heilt greit. Hadde sikkert fått ett jævla sjokk der og da og kanskje litt i ettertid, men eg vil tro det er lettere å tilgi at han hadde klint med en annen mann, enn ei dame (iallefall for meg). Hadde det vært ei anna dame hadde han røket ut med hodet først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...